Gå til innhold

Dyreste bilen som har hiilst på/rånet med deg?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Noe som slo meg forleden.. De som kjører rundt i dyre italienske og tyske sportsbiler, er de bilinteresserte eller skal de bare ha det beste av alt? Vet det er unntak på det siste (flere her på forumet), det er tross alt morsomme biler det er snakk om.. Men har du opplevd å kjøre opp og ned en stripe med f.eks en Lambo? Har du hilst på en i en Ferrari som har hilst tilbake til deg med din modda bil?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en koenigsegg da jeg skulle til Karlstad, tok rennafart for å komme meg forbi den og da jeg lå på siden av han ga han flat pedal.

Holdt greit tempo en stund og til slutt smilte han å lot meg komme forbi, så stoppa jeg for påfyll av korv, han svingte inn etter å ble en lang bilprat gitt.

Denna karen var veldig oppdatert da det gjalt bil.

 

Det er en bonde som bor rett borti strøket her med en F50, han sier ikke nei til en tur på stripa.

(Trur det er en F50, er ikke helt oppdatert på italienske biler).

 

Ellers er det en i Årnes traktene som kjører De Tomaso Pantera, ikke vanskelig å eie han opp litt for å vise muskler.

 

Ellers er de fleste jeg møter med "superbil" ikke spesielt rånete, men er lette å eie opp til å tråkke på pedalen.

 

Beste var da jeg dro forbi en SLR nedover fra Hamar rett ved nebbenes bestemte han seg for å gi full spiker forbi og rett rundt fjellknausen der kom det et digert flash, han hadde tydeligvis ikke fotoboksvarsler gitt....

Men jeg trur ikke han har noe problemer med å betale boten han fikk da.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem fra Rudskogen kjørte jeg mot en Aston Martin DB7 Vantage(nå er ikke jeg spesialist på de forskjellige modellene til Aston Martin, men det var iallefall en rimelig ny en).

Uansett, han kjørte selvfølgelig fletta av meg, men når han blinket av veien så smilte han og hilste pent med hånda til meg.

Må si jeg ble overrasket :) Hadde jo regna med at det var nok en klysete riking som er "for god" for oss i "vanlige" modifiserte biler..

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en koenigsegg da jeg skulle til Karlstad, tok rennafart for å komme meg forbi den og da jeg lå på siden av han ga han flat pedal.

Holdt greit tempo en stund og til slutt smilte han å lot meg komme forbi, så stoppa jeg for påfyll av korv, han svingte inn etter å ble en lang bilprat gitt.

Denna karen var veldig oppdatert da det gjalt bil.

 

Det er en bonde som bor rett borti strøket her med en F50, han sier ikke nei til en tur på stripa.

(Trur det er en F50, er ikke helt oppdatert på italienske biler).

 

Ellers er det en i Årnes traktene som kjører De Tomaso Pantera, ikke vanskelig å eie han opp litt for å vise muskler.

 

Ellers er de fleste jeg møter med "superbil" ikke spesielt rånete, men er lette å eie opp til å tråkke på pedalen.

 

Beste var da jeg dro forbi en SLR nedover fra Hamar rett ved nebbenes bestemte han seg for å gi full spiker forbi og rett rundt fjellknausen der kom det et digert flash, han hadde tydeligvis ikke fotoboksvarsler gitt....

Men jeg trur ikke han har noe problemer med å betale boten han fikk da.

 

F50:

 

Ferrari-F50-Red-Front-Angle-st.jpg

 

Ferrari-F50-Rear-Mesh-st.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår