Gå til innhold

Kjøp av sportsbil(første bil)

Ranger emnet


Slippery

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahahahahaha!!!

Nå har jeg hørt det også.

Hyundai coupe sportsbil.

Jøss i såfall er den lurvete BMW`n min en supersportsbil.

Kompis av meg har en sånn sportsbil, og den blir grusa av det gamle tyskerjernet mitt med 1,8 tonn og 170hk og automatgir.

Har kjørt de fleste modeller toyota celica, og sport er jo ikke akkurat det første man tenker når 2,0litern snegler seg opp mot 200km/h.

 

Celica GT4 derimot, da skal jeg ikke krangle.

Den er litt frisk den =)

 

Kjøp fejjaji 430 scuderia hvis du skal ha skikkelig sportsbil!

Den ække opskrytt som mange vil si.:iconsm:cab

 

 

BTW: sportsbil har bakhjulstrekk eller 4wd.

Endret av Skurk

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en 240! Det har jeg gjort nå, regner med å bruke 2-3 timer på den før den virkelig blir sportslig. Jeg skal hive på min en turbo og senkefjører så holder INGEN følge med meg! EVER! :D

 

Er ihvertfall det volvofolket sier. Spent på om det stemmer ass! :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en 240! Det har jeg gjort nå, regner med å bruke 2-3 timer på den før den virkelig blir sportslig. Jeg skal hive på min en turbo og senkefjører så holder INGEN følge med meg! EVER! :D

 

Er ihvertfall det volvofolket sier. Spent på om det stemmer ass! :)

 

Kondolerer...

Hot tips fra Värmland: Enda mer sportsfølelse oppnås om man skjærer av taket. :D

MIFFOT_EFTER.JPG

 

 

En annen sak, den Coupé Fiat-en postet av SeaLion ser forsåvidt snasen ut på bilde.

Men samme greie i gata utenfor her, i type stressende gul, ser liksom så plastik og litt sånn prøve-å-være kul-uten-å-ha-kvalitet ut.

Dårlig forklart kanskje...Men den gjør seg bedre på bilde enn i virkeligheten. :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den 244 caben finner du ikke mange av ihvertfall. Personlig så synes jeg at en Alfa Romeo GTV er alternativ som kan være minst like kult som en Celica eller prelude. Hyundai er jeg vaksinert for etter å ha hatt det engang og det holdt lenge for meg.

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo volvo 240 turbo en rakett i forhold til disse avviker-bilene dere hoster opp her da;)

 

veit ikke om dere var på rudskogen i helga, men der grusa blå 240 med middels effekt, en BMW m3 e46 i svingene. Noe som jeg ble positivt overraska over.. Jeg visste at de gikk bra rett fram, men at dem lå såpass greit på veien var overraskende, så ut som om den var myk og lav bak mens den var stiv foran..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo volvo 240 turbo en rakett i forhold til disse avviker-bilene dere hoster opp her da;)

 

veit ikke om dere var på rudskogen i helga, men der grusa blå 240 med middels effekt, en BMW m3 e46 i svingene. Noe som jeg ble positivt overraska over.. Jeg visste at de gikk bra rett fram, men at dem lå såpass greit på veien var overraskende, så ut som om den var myk og lav bak mens den var stiv foran..

 

ja, det kan ha med sjåføren å gjøre! men om en bil ligger og holder bra i svingene har jo mye med hvilket understell du har, dempere,fjerer samt foringer, og ikke minst DEKK!!!!

 

somregel så er det rike uerfarne sjåfører som fører nye å kjente biler med høy effekt. så ja, dem går bra! MEN en gamlere bil med mindre utelse kan kjøre fra den nye power bilen pga at sjåføren av den volvoen har mere erfaring og dyktighet bak rattet en han med den power bmw`N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville satsa på en p11 nissan primera sri eller gt, de går greit, har syykt gode kjøre egnskaper og ser sportslig ut. hvor mye hadde du tengt til å legge i?

forresten hyundai ville jeg holdt meg langt unna. volvo har jo en del kule modeller dem også som 940 med en ft eller en fk motor. eller en 850 t5r.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14866753 her har du en 850

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17463768 primera gt

volkswagen corrado g 60

ford sierra doch(solgt)

mercedes benz e-klasse w124 300 driftebil(vrak)

nissan primera p11 si (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mange rare svar her, fyren spør om tips på en bil med sportslig utseende. Han nevner ikke at kjøreegenskaper og effekt er viktig for ham, han sier faktisk at det ikke må være sportsbil. De bilene han nevner som eksempel er begge "hatchback" (luke bak, ikke bagasjelokk). Da er det litt merkelig å foreslå Volvo og BMW syns jeg!

 

Her er noen du kan vurdere i samme stil som Celica og Hundai Coupe:

 

Gammel men god, Porsche 944:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MAKE=801&CAR_MODEL=1303

 

 

Mazda MX-3, disse kjenner jeg lite til:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MAKE=784&CAR_MODEL=1154

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår