mliland Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 jeg bare lurer på om noen har noen forslag om trimming av min 1,8 liters gl motor? har lyst på litt mer gamp i jettaen min, da en mongis av en kamerat har fått seg skropel (opel) med 150.... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 heh er det mongisen stian du snakker om nå a....?:D ja du må fa deg no mer gamp ass, nå blir det jo turbo motor i 240'n min å så da blir du jo hengenes litt etter......:-) du kan jo sette på en turbo på din du oxo da.... "not".... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hmmmm viss du vil ta skikkeleg i så... webbere? kam, effektanleg :rolleyes: , luftfilter? kansje en bra start? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 plan toppen=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Mliland, bare så du veit d så har ikke asconaen 150 hk...Stian sier selv 140++ men han som han kjøpte den av sa "for å ikke ta i så sier jeg 130 hk" Hilsen Honda Power :D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvis du skal ta hensyn til hvor mye det koster å trimme motoren og hvor du effekt du får, er det å trimme denne motoren omtrent det samme som å piske en død hest. Selg bilen og kjøp deg GTI. Billigere å betale mer i forsikring i lengden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Det heter ikke skropel det heter OPEL. men den har ikke 150hk da, sikkert ikke mer enn 120 er jo tross alt en ascona C Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 skropel er no drit, rust hauger :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRENNA-opel-RACER Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Nå skal jeg (mongisen) sette det på plass for dere. Som eier av "skropelen" (ha ha foressten) må jeg si at dere flåser. Jeg har verken 150 eller 120 gamp, jeg har 140!!!! (Kanskje +) En ting er sikkert jeg har den kraftigste og feteste bilen i Brennaracing!!!!!!!!!!!!! :ssip: jeg urinerer på dere Siter ny kam, porta, høvla, 2,5 eksos, senka 60mm, stylingsett. Medlem av brennaracing Opel ascona - Fordi velvære starter med.......opel ascona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 men... back to topic, ved å bruke kvass kam, effektannleg, og luftfilter så oppnår man jaffal 110hk etter hva eg blei forklart i dag :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Kanskje ha high power pluggledninger, kjempestor coil og power rør og da. Det må da gje masse hk. Og såklart lakke masse gule ting oppi motorrommet..... Men fra avsagd hagle til spøk... Kvasskam eksos og filter koster det same som ein god gti motor, faktisk får du 16v til den prisen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Perfekt motor å trimme. Sett på 16v topp og turbo fra audi 2.2t 20v. Bruk manifoldene fra ådien.. + datasput og litt sånn smått. da har du 230hk på 1 bar ;) koster en 30-40.000 ferdig ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 eksosanlegget er gratis :rolleyes: får masse rustfrie rør på meiriene :op + at du slippen en jævli mye større forsikring :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 nå har jeg fått masse ideer. jegt vet ikke om bilen min er noe trimme. den er egentlig ganske sliten. den har gått nesten 200 000 snart. jeg tror jeg skal bytte bil snart. vet ikke hva slags. noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conconsal Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by mliland nå har jeg fått masse ideer. jegt vet ikke om bilen min er noe trimme. den er egentlig ganske sliten. den har gått nesten 200 000 snart. jeg tror jeg skal bytte bil snart. vet ikke hva slags. noen forslag? ossen er den bilen din da? mod osv. har en passat til salgs snart 90mod ,må ha meg mindere bil. men den går som en kule aldri vert noe tull. har oxo noen topper. en topp som er portet til jettan(ny overhalt) +en gti topp og en digifant topp d hjelper litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg