Gå til innhold

trimming av en 1,8gl motor

Ranger emnet


mliland

Anbefalte innlegg

Enkle ting du kan gjøre er -

 

få ut og inn mer luft ( "effekt" anlegg og sports filter) forøvrig passer filteret til en golf 3 90 hk på en golf 2 ca .... må bare teite klemma litt mer ...

 

 

Sett i en gti kam - disse er kvassere .. eventuelt hele gti toppen - da denne har større ventiler ...

 

Sett så på en forgasser som er litt større en den org .. ( hørt noe om at det skal gå ann å sette noe på fra en 5 sylindret audi ... men ble disse levert med forg da ?

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by conconsal

jaeps! den passer. hele toppen passer oxo

 

Har et lite mongis-spørsmål her.. Er jo innsprut på gti'en.. Går det an å setta på en gti-topp og bruke forgasseren?? Er ikke noe dyser å sånn til innspruten på selve toppen?? Om det går an, hvor mye skal du ha for en gti-topp a?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BRENNA-opel-RACER

Nå skal jeg (mongisen) sette det på plass for dere. Som eier av "skropelen" (ha ha foressten) må jeg si at dere flåser.

Jeg har verken 150 eller 120 gamp, jeg har 140!!!! (Kanskje +)

En ting er sikkert jeg har den kraftigste og feteste bilen i Brennaracing!!!!!!!!!!!!!

:ssip:

 

jeg urinerer på dere

 

ÅHH det er stort å ha den kraftigste bilen i brennaracing. det er jo tross alt 190 hk tilsammen utenom din

Brenna Racing!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

GTI topp kan fint brukes til forgasser. Bare å la dysene stå igjen uten noen slanger. Disse kan evt. brukes til NOS senere! :)

 

Hehe.. hadde vært noe det da.. Passer insugsmanifolden og eksosmanifolden rett på el?? Likt på vanlig 1,8 8v og GTI 8v??

 

Hadde du en sånn til overs som du skulle selge billig til meg sa du?? :D :rolleyes: Eller noen andre som har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

PS. Ved bytte av topp MÅ også stemplene byttes. Ellers blir det ventilkræsj ved første tørn.

 

GTI modellen har utfresning av stemplene for ventilene.

Når du bytter stemplene også får du 10:1 kompresjon mot 9:1 som det er i en GL/CL.

 

Min 1988 GL har 90 hk og K-Jettronic innsprut.

Hadde jeg bytta stempler, topp og kam så hadde denne motoren blitt en vass-ekte GTI. Med 90hk motorkode. Greit når man har lyst å betale billig forsikring. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår