Gå til innhold

Hva burde jeg velge?

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

ENGINES: 1984cc Audi engines with ported and gasflowed 16 valve heads. Twin 45 Dell'orto carbs, Kent 276 cams, Supersprint 4-2-1 exhaust manifolds, custom Scorpion stainless exhaust, K&N filters. Custom high-flow radiator. Custom throttle cables. 50bhp per engine Nitrous oxide kit.

 

 

mer på:

http://www.dubsport.com/

 

ødlegger ikke tråden.. bare trøtt og pratsom allikevel.

interresant å se at det finns like mange mk1 fantaster som i sverige.

bruker http://www.gtiklubben.nu mye og. men faktisk bedre her på dette forumet.

 

Good

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det meste er vel gjort i Tyskland, men lite av det er gjort i Norge. Derfor vil det vel være ganske bra å skaffe noen ideèr derfra, og kanskje starte en trend her i Norge, eller kanskje enda bedre; IKKE starte en trend... så er du one-of-a-kind! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det blir j*** vanskelig å ikke "fortsette" trenden her, de fleste som ikke kjører "old school" gjør som det er gjort tusen ganger i tyskland, men som du sier, foreløbig er det ikke mange synelige av dem på veien og langt mindre med effekt fulle motorer (lovlig)

 

Drømmen er vel en mk1 med lovelig vr6.

Grunnen til ønske om lovlig er jo alle de h** kontrollene i Oslo for tiden.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True,true alt er gjort i tyskland..Men ikke mye i Norge.Men det er jo veldig bra for da kan vi starte trender her i Norge og hvertfall ikke bare være en follower.Jeg skal prøve og være den første ute i Norge med en type frontfanger som jeg bare har sett en golf med og den var engelsk...Men jeg får ikke golf før våren kommer.Gidder ikke kjøpe en nå for og stå ute i 20 minus og se ruste kommer snikende da jeg ikke har garasjeplass enda..Men det kommer.

Gleder meg til våren og sommeren.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

regnet med at noen hadde gjort det, men ikke mange.

 

hvordan løste du problemet med skiltet over tanklokket?

fikk du tak i vippeplate eller hvor og hva?

håper du kan hjelpe meg litt på vei.

 

har du bilder?

 

Gjorde det veldig enkelt, hengslet skiltet i øverkant og hadde magneter i nederkant. For å få flyttet det bak brukte jeg to stk org påfyllingsrør som jeg skjøtet sammen.

 

Bilder har jeg ikke her, men det er sikkert noen der ute som har det? Kanskje det ligger bilder på VW-Audi club sidene om du leter godt nok? Bilen var mørk lilla, hadde allerede da kromfangere, gewinde og 8x13 ATS Classic:) Men var nok for tidlig ute med denne trenden, hadde sikkert fått mere respons idag enn jeg fikk da:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

om du finner noen kan du sende dem til meg på mail eller legge dem ut?

 

takk for tipset iallefall.

 

Tror faktisk ikke jeg har noen av akkurat dette, men skal se om jeg finner noe... Kanskje Kid-A har noe...? Vet han knipset bilder av den på ettellerannet treff jeg var på:) MEN, det er vel vanskelig å finne enkeltbilder når en har knipset så mye som Kid-A har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

okey, eier du bilen enda eller har du solgt den. om det er den du har u thumben?

 

Bilen ble solgt til Kristiansund i 99', usikker på om den lever enda. Bilen jeg har som Avatar er en 83'GTI som var publisert i Bilsport 8/02 (tror jeg det var...) Det finnes endel bilder av den her inne, søk på username så finner du litt av hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår