Gå til innhold

Hva burde jeg velge?

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Einserfreak

 

Tror faktisk ikke jeg har noen av akkurat dette, men skal se om jeg finner noe... Kanskje Kid-A har noe...? Vet han knipset bilder av den på ettellerannet treff jeg var på:) MEN, det er vel vanskelig å finne enkeltbilder når en har knipset så mye som Kid-A har gjort...

 

Har ikke noe scannet av denne i hvert fall. Snakk om timer av leting i "arkivet" før jeg evt. finner et bilde eller to av denne. Hadde jo knapt begynt som journalist da du hadde den.

 

Og du var nok for tidlig ute ja ;)

Husker jeg syntes den var rar, i dag hadde jeg digga den vilt! :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

hvor i landet bor du? finns jo flere motorsenter/klubber å holde til på!!!

 

 

kult å gjøre noe eget ja, skal prøve å gjøre så mulig som jeg ikke har sett i norge iallefall, små detaljer teller oftere mer enn store.

har noen tanker i hode..

 

får se hva det hele blir til..

 

Jeg bor i indre østfold...Motorklubb hadde vært digg men vi skal rydde garasjen til fattern så da blir det god plass.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som snakka om Bilsport tidligere her, og apropos Bilsport:

 

En kar i sverige som har en gul nissan ett-eller-annet hadde også en slags vippefunksjon på skiltplata si. Men på hans så var det en slags roterende sak med forskjellige "skilt", dvs med et nick og det org. nr.skiltet. Da har du jo en løsning for show og en for street.

 

Reportasjen var i Bilsport for et par år siden mener jeg å huske.

 

Mvh

 

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår