Gå til innhold

Noen som har trua? Omega 3000

Ranger emnet


danieljohans

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bruker nokk girkassen som står på er en automat kasse med trip-tronic.

resten driver jeg og tenker på. største problemet er at den kommer til og knuse bremsekraftforsterkeren så jeg lurer på om jeg ikke skal få tak i en fra en calibra;) alt av svar og tips er hyggelig:D

 

Tror den på omega a er stor og rund, mens den på omega b er en liten dobbeltmembrantype som er dypere. Står jo en 24v v6 i den, og den er jo brei den også. har også større hovedsylynder, samme som på 2.5, 3,0 og 3.2. Så kanskje du får godkjent den også :)

Følg opp med planer og bilder:D

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser som TROFAST OPEL FAN mange feil i denne tråden! for det første!!! DU PUTTER EN AUDI MOTOR I EN OPEL!!!! For det ANDRE!!! det er SKREVET FORD I FONTRUTA på ett av bildene... jeg personlig føler ett stort svik ovenfor opel , og skammer meg litt...... hehehehe... selv om audi motor'n sikkert sparker... MEN NÅ MÅ VI VÅKNE OPP!!! DENNE SKULLE VÆRT PÅ AUDI FORUMET !! IKKE OPEL!!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser som TROFAST OPEL FAN mange feil i denne tråden! for det første!!! DU PUTTER EN AUDI MOTOR I EN OPEL!!!! For det ANDRE!!! det er SKREVET FORD I FONTRUTA på ett av bildene... jeg personlig føler ett stort svik ovenfor opel , og skammer meg litt...... hehehehe... selv om audi motor'n sikkert sparker... MEN NÅ MÅ VI VÅKNE OPP!!! DENNE SKULLE VÆRT PÅ AUDI FORUMET !! IKKE OPEL!!!...

 

Du med dine 2 innlegg er nå den SISTE så bør si hva som skal ligge hvor. Det lukter også litt misunnelse av deg! :asshole:

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snu det litt på hodet, tror du en Audi-entusiast hadde stappa en Opel-motor i bilen sin? ;-)

 

Meen gromt ser det ut iallfall, det skal du ha.

 

Hehe, nei han hadde nok ikke det, har du en Audi så har du et hav av rå motor alternativer i forhold til Opel og da er vel ikke valget så vanskelig ;)

Endret av Omega b

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en "ironi" a!!! bilen blir sikkert fet den,... men personlig hater jeg audi... å en mening må man få lov til å ha... hehe... er ikke pessimist... som det blir sagt... huff... OG OM NOEN SETTER EN OPEL MOTOR I EN AUDI KALLER JEG DET EN FORBEDRING... selv om det blir litt å si i mot seg selv.. men sånn er det bare... en OPEL en en OPEL så lenge den er RENRASET.. akkurat som ei utstillings bikkje!... OPEL 4 EVER!! FRA A-Å... respekt til dere som ikke føler det samme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra når opel lager en like grom v-åtter som det der da, så snakkes vi...

 

Vel, snakker man om Opel-motorer snakker man faktisk om GM-motorer.. Så ville ikke vært like skråsikker da ;-)

 

Hvor mange av disse som ble levert i en Opel er vel heller usikkert desverre.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_engines#V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett fett ka bil motoren kjem fra.. Gøy med folk som prøve andre ting! og det her kjem sikkert t å bli GROMT! har ganske masse moment å rutte med når du har 8'er;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, snakker man om Opel-motorer snakker man faktisk om GM-motorer.. Så ville ikke vært like skråsikker da ;-)

 

Hvor mange av disse som ble levert i en Opel er vel heller usikkert desverre.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_engines#V8

 

 

think again...

 

GM har ingen "gromme" v8'ere anno 2009.

 

nærmeste må vel være northstar motorn

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, snakker man om Opel-motorer snakker man faktisk om GM-motorer.. Så ville ikke vært like skråsikker da ;-)

 

Hvor mange av disse som ble levert i en Opel er vel heller usikkert desverre.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_engines#V8

 

 

 

opel og opel. opel er det samme som holden. ser du på holden finner man mange gromme v8!!

born to love and old opel<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår