knutand Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei, Lyktespylerne på min Vectra B er sluttet å fungere. De har virket tidligere i år, men plutselig fant jeg ut da de ikke spyler lenger. Uansett hvor lenge jeg prøver så ser jeg kun små spor av spylerveske som renner ut av hullene. Sikringen er OK. Har noen en ide om hva som kan være galt? mvh, Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 dette kan kanskje virke vanskelig, men ta løs frontfangeren og sjekk om kanskje slangene ligger i klem eller har hull noen steder, de ligger ført oppunder plastlisten på fangeren, men den må frem/av for å komme til Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 lekker den ? hvis ikke kan spylerdysene være litt tett, finn noe lite tynt å dytt nedi for å stake dem opp isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Takk for svar. Jeg kan jo selvfølgelig teste om de er tette før jeg demonterer fangeren, bare litt rart om alle 4 skulle bli tette samtidig. Etter å har brukt spyleren kan jeg se at det har rent litt spylerveske på den svarte plasten lyktespylerne er laget av. Kan det være en mulighet at det er en pumpe av noe slag som er ødelagt? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordahl Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 like greit at de ikke fungerer, så slipper du å fylle spylervæske hele tiden. men hvis du vil at de skal fungere så e nå første eg ville sjekket om dysene var tett (stikk de opp med ståltråd eller noe lignende som passer. det kan høres sånn ut siden det kun kommer litt ut. ellers så tror jeg at det er samme pumpen som pumper på ruten som på lyktene så er vel lite trolig at det er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg