Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

I går fant jeg ut at bilen hadde fått seg en større trøkk en jeg først trodde. Siden jeg fikk den har jeg sett at panseret sitter mye lenger ned enn skjermene, og i går fant jeg ut at frontseksjonen(den som lyktene sitter på) er bøyd nedover. I bunnen er den skrudd fast i frontplata, som selvfølgelig og er trykt nedover, og derfor er alle øvre fester på grillen ødelagt, så den er skrudd fast med 4 skruer til frontseksjonen.

 

Konklusjon:

Jeg må ha ny grill, frontplate, frontseksjon og fanger, kort sagt ny front:( Huggern, here i come!

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil gjerne høre andres meninger om planene.

Har tenkt på hvilke lykter jeg skal ha, og bak blir det Crystal Clear, eller hva det heter, hvite over og røde under, mens framlykter har jeg ikke bestemt meg for enda.

Skal jeg gå for disse eller de her?

 

Vil helst ha klare lykter, og det hadde vært tøft med smådetaljer som kryss eller et lite jernkors.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er fint det og, men er usikker på om det vil passe til resten av bilen. Kunne tenkt meg å ha noen jernkors-detaljer på bilen, men jeg syntes nesten det var for stort på de siste.

 

Har fixa et par småting på bilen nå. Lakkert spylerdysene siden de var falma, og retta opp et blinklys som var trykt inni fangern. Prøvde og å rette opp fronten, men det endte opp med at grillen ikke passa ordentlig:( Gleder meg til jeg har penger til å bytte.

 

Legger ikke ut bilde siden det ikke er så mye å se.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å ha noen jernkors-detaljer på bilen, men jeg syntes nesten det var for stort på de siste.

 

Styr unna jernkors, det ble totalt oppbrukt på en rød 2`er for et drøyt år siden..

Søk etter 7" lights på Ebay så kjøper du deg noen med metallreflektor og klart glass, da får du bra lys og en lykt som tåler å bli brukt..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det de siste, tenker jeg:)

 

Rundgreen:

Har egentlig ikke peiling, men det bråker no jævlig=P Blir nok så jeg bytter tilbake til SPL-suben snart. Den tar nemlig nesten all plassen i bagasjen, også ble bilen så tung i rumpa;) Ser jo baksenka ut jo=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det de siste, tenker jeg:)

 

Rundgreen:

Har egentlig ikke peiling, men det bråker no jævlig=P Blir nok så jeg bytter tilbake til SPL-suben snart. Den tar nemlig nesten all plassen i bagasjen, også ble bilen så tung i rumpa;) Ser jo baksenka ut jo=P

 

Hehe faktisk :D

 

Men men funker sikkert til det den skal de SPL subben også.

Mvh Aleksander Rungreen

1999 Volkswagen Passat Comfortline

Hertz & Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundgreen:

Ja den funker bra. Er ikke så intr. i å spille rutene ut av bilen egentlig. Vil bare ha litt mer trøkk enn de papphøyttalerne. Blir så jeg fjerner subben helt og setter i skikkelige høyttalere i dører, sidepaneler bak og i hatthylla når jeg får råd:) Greit å fjerne litt vekt, samt få litt nytte av bagasjen;)

 

Retteråsen:

Hehe! Ja den er grei:D Tusen hjertelig takk:) Hvor holder du til i verden egentlig? Flisa sier meg ikke mye=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundgreen:

Ja den funker bra. Er ikke så intr. i å spille rutene ut av bilen egentlig. Vil bare ha litt mer trøkk enn de papphøyttalerne. Blir så jeg fjerner subben helt og setter i skikkelige høyttalere i dører, sidepaneler bak og i hatthylla når jeg får råd:) Greit å fjerne litt vekt, samt få litt nytte av bagasjen;)

 

Retteråsen:

Hehe! Ja den er grei:D Tusen hjertelig takk:) Hvor holder du til i verden egentlig? Flisa sier meg ikke mye=P

 

Bare si ifra når du skal handle, kjenner en god del som selger annlegg så kan evt. få ordna med en fin pris til deg!

 

Mvh.

Rundgreen

Mvh Aleksander Rungreen

1999 Volkswagen Passat Comfortline

Hertz & Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår