Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke hørt om den engang=P Uansett ble bilen mye finere, og fangerne fikk tilbake litt farge. Har tenkt å lakkere nederste del av kanalene og bakplata svart, for å skjule litt rust og falma farge til jeg får pussa'n opp skikkelig.

 

Forresten, er det noen som har erfaring med skokrem på fangerne? Fikk et tips om det en dag..

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte silkematt sort spraylakk i dag og lakka kanaler og under bakfangeren, samt kroken og eksospotta(!) Lurer på hvor lenge det kommer til å holde. Det ble i allefall mye penere nå:)

 

Må vel slenge ut bilder av herligheten snart;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en hyggelig overraskelse forrige uke da jeg kom hjem fra jobb=D

 

DSC00505.jpg

DSC00503.jpgDSC00502.jpg

 

En kamerat av meg jobber hos dekkforhandler, så han tok med Golfen og la på dekk på felgene. Dim er 195/45R15 om noen lurer:D Jeg ble dritfornøyd og Golfen er da enda et skritt nærmere målet:)

 

Om dere sammenligner de nye bildene med de gamle, så ser dere at jeg har lakkert kanalene og bakdelen, samt fått litt mer farge i fangere, lister og speil. Bildene er veldig dårlige da jeg tok de med mobilen i natt, men de gjør vel nytten sin:) Desverre er den høy nok til å bestige Galdhøpiggen:(

 

Nå må jeg få høre hva dere synes;)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra dette Listene til dørhåndtakene sender jeg i dag så du har de sikkert rett over helgen :D Tok meg tid til å pusse de litt med autosol før jeg la de nedi jeg :)

 

Kan ikke gi ifra mg noe dritt!

Vi har samme problem med høyden skjønner jeg!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retteråsen, du er nevnt i mine bønner:pray Hvor får du kjøpt autosol hen? Skulle tatt en runde på kromlistene på fangerne, siden de er litt matte.

 

Takktakk, Aleksander:)

 

Gleder meg til jeg har råd til senk. Skal ta sjansen på GA Coilovers. Det er sikkert styggstivt, men dette er og blir lavbudsjettsprosjekt, og 80mm senk til 3-4k er ikke dumt:)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retteråsen, du er nevnt i mine bønner:pray Hvor får du kjøpt autosol hen? Skulle tatt en runde på kromlistene på fangerne, siden de er litt matte.

 

Takktakk, Aleksander:)

 

Gleder meg til jeg har råd til senk. Skal ta sjansen på GA Coilovers. Det er sikkert styggstivt, men dette er og blir lavbudsjettsprosjekt, og 80mm senk til 3-4k er ikke dumt:)

 

Skal satse på det selv når jeg får skaffa meg golf. Hørt en del som har brukt det og er fornøyd. Funker jo så klart. Er jo ikke værdens beste kvalitet. Men man får mye for lite penger.

 

Du må skaffe deg emblemsfri grill og grill list. Gjør mye med en 2`er golf.

 

Mine planer er så enkelt som:

-Senk, hvite%røde baklys, emblemsfri grill, gril list, og noen gørrfete felger når pengene strekker til... men må vel ha en bil å gjøre det med først. Hehe.

Mvh Aleksander Rungreen

1999 Volkswagen Passat Comfortline

Hertz & Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal beholde grillen, evt bytte til en som har kromlista og festene inntakt. Denne er nemlig festa med skruer=P Grillist er jeg usikker på. Har lyst til å prøve å se hvordan det blir. Skal jo ha litt Old School-preg over bilen, men det kan hende grillista passer inn likevel:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få bilen ned 8-10 cm nå så blir det bra ;)

 

Har hørt om noen som har skaffet 120mm justerbart, men skal man så lavt må man vel ha skjermbreddere, strekk i dekk og annen ET?

 

Ellers blir det vel mye rett-fram-kjøring=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår