Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet


Retteåsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei vetikke helt åssen de ser ut slik IRL, bare sett det masse på bilder, og noen biler da... men vet ikke hvordan det sitter på bilen nei..

men jeg får ikke gjort det før lakkering hvertfall, siden jeg ikke får G60 kittet før midten av juni en gang... SÅ må kjøre littt uten G60 halv måneds tid.. Bilen Blir nok ikke brukt så masse uansett! Men kan du ikke legge ut et lite bilde av åssen du har skjært i din da? Er veldig skeptisk til å skjære slik, men må det til må det til!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått litt stille her i helgen :( Får ikke tid til alt desverre! Men onsdag og torsdag skal jeg prøve å gjøre den så å si klar for lakkboksen! Lørdagen henter jeg Interiør! Også håper jeg Einar jobber mer med stereo biten snart! Går veldig tregt der.. Håper på å få på litt maling første eller andre uken i mai!

 

De få ildsjelene som følger med, bare smør dere med tålmodighet så skal dere nok få det dere venter på!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir lakkering ca rundt den 14 mai. Siden jeg skal til Otta og ha sesjoner med jobben oppi der til uka. Kan bare glemme Gatebil rudskogen, det har jeg ikke kapital til å gjennomføre. Men satser da heller på noen treff litt uti sommern, spesielt Gatebil treffet i Våler!

 

Kan jo nevne at bilen står egentelig så å si klar for lakkering, 2 timer ca igjen med pussing og fin pussing før maskering. Fangere må sparkles men dette fikser vi fort før lakkeringen finner sted.

Gleder meg veldig til jeg har noen bilder å vise dere!

Lørdag henter jeg Polo Color concept interiør også det blir KOS :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vetikke helt åssen de ser ut slik IRL, bare sett det masse på bilder, og noen biler da... men vet ikke hvordan det sitter på bilen nei..

men jeg får ikke gjort det før lakkering hvertfall, siden jeg ikke får G60 kittet før midten av juni en gang... SÅ må kjøre littt uten G60 halv måneds tid.. Bilen Blir nok ikke brukt så masse uansett! Men kan du ikke legge ut et lite bilde av åssen du har skjært i din da? Er veldig skeptisk til å skjære slik, men må det til må det til!

 

Retteråsen

 

Slik: 2ernforum2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt, tenkte meg det ja.:) ellers er det jo bare å sette på skjermene da jeg får de, også skjere så masse som mulig uten at det synes! Men da limer dere bare bredderne på da, i tilegg til at de blir skrudd under fangeren foran og sitter litt i kanalen vel?

 

Men blir ikke framskjermen veldig flexibel da en skjærer slik? man skjærer jo bort mye av det stiveste i skjermen :P

Hva bruker dere til lim? Megaplast? Sicaflex?

 

I morgen kommer setene i hus :D hihi gleder meg!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt, tenkte meg det ja.:) ellers er det jo bare å sette på skjermene da jeg får de, også skjere så masse som mulig uten at det synes! Men da limer dere bare bredderne på da, i tilegg til at de blir skrudd under fangeren foran og sitter litt i kanalen vel?

 

Men blir ikke framskjermen veldig flexibel da en skjærer slik? man skjærer jo bort mye av det stiveste i skjermen :P

Hva bruker dere til lim? Megaplast? Sicaflex?

 

I morgen kommer setene i hus :D hihi gleder meg!

 

Retteråsen

 

Trenger ikke lime, holder med 4 poppnagler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjærer jo bort mest mulig men la det være igjenn litt så du får feste til bredderne, og sideskjermen vil bli stiv igjenn da du har fått festet skjermen/breddern skillelig på sideskjermen. nå vet ikke jeg akkuratt ossen skjermer/breddere du skal ha men er det av plast/glassfiber så ville jeg ha laget flere anleggsflater bak, som ligger mellom bredder og sideskjerm. for så å montere den fast med skruer og muttere som er rustfrie..

 

men hadde vert fint å sett og vist ossen materiale det er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi litt usikre på gitt, blir noe som er så likt som blå fargen på skinnsetene jeg hentet i dag. Takk til MSpeed for en trivelig handel :D

Skjermbredderne er vel i samme plasten som lister, 90fangeren øverst er osv.. altså ABS plast :)

Skal nok fikse det vettu årner sæ for snille gutter :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår