Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet


Retteåsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ja deilige, de felgene der også, Borbet A det ikksant? :D

Bare 5 dager igjen til boksen og lakksprøyta fylles med Monte carlo blue!!

I mellomtiden har jeg skaffa baksete fester til polo setene, som blir sveisa inn i løpet av uken! (Bilder kommer) Pluss at jeg tror jammen Einar har trekt litt også! Om kort tid begynner det å ligne bil igjen!

 

Stay Tuned!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i kveld/natt, har det altså blitt lakk på bilen min ;D Har også fått sveisa inn fester til polosetene, begge tingene gikk fint! Så lakk og bakseter er i boks! Slenger ut noen bilder så får dere sett litt..

 

IMG_0738.jpg

Her ser dere hvordan jeg satte inn midt feste...

 

IMG_0739.jpg

Her ser dere festene til ene sida av bilen...

 

IMG_0731.jpg

IMG_0732.jpg

Og her kan dere se åssen det ca blir seende ut... litt små justeringer til så erre i boks!

 

 

Det var alt for i kveld, lakk oppdate kommer da jeg hr fått noen bilder opp til photobucket ;) Også må jeg nesten ikke vise den før den hvertfall er 'litt'' montert. Lakken ble i hvertfall bra!Fargen er helt RÅ :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de skal ALDRI vaskes gitt. Vi er ikke ferdig inni som sagt, å siden det da kommer til å bli støv og smuss av sparkel og slikt fra anlegget som støpes opp mot sete ryggen ser jeg liten vits i å vaske setene hver bidig dag! :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner bilen å ligne bil! Sorry jeg er så lite raus med bilder, men synes heller det er mer morro med et ferdig produkt, enn masse bilder av ting og tang som det ligger 10 tusenhvis av bilder rundt her fra før :D hehe

Venter bare på lønning nå slik at jeg kan handle inn siste rest av tingene, først på lista er Justerbart senkesett :D

KOmmer nok et snik foto meget snart også :D

Monterte til klokken 02.00 i går, og har litt igjen utvendig, pluss ruter, som venter på sot film :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn ja der sier du noe gitt! hehe :D Kanskje jeg Hiver på med slike gitt! Også slenger B1 felga på 3'ern igjen :D

Den 12 juni så bestiller jeg Just senk :D Eller bestiller det vel slik at jeg har det den 12 :) Bilder kommer nok snart! Fikk Montert bitte litt i går også!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for en liten bilde update synes jeg, slik at dere kan se åssen bilen står nå! Foråpentlig så driver Einar med stereo biten slik at jeg veldig snart kan begynne å montere bilen inni også det som mangler utvendig er jo riktige lys rundt hele bilen, senk, lister langs dørene, g60 kittet inkl front leppa og ruter, da tror jeg det meste er på plass, også emblem fri grill da :D

Alt kommer i løpet av juni :D

Så da får dere bare kose dere med disse så lenge :D

 

IMG_0835.jpg

 

IMG_0836.jpg

Bak fangeren setter jeg ikke på før einar er ferdig, slipper han og muligens ripe den opp eller skade den ;)

 

IMG_0840.jpg

 

Også mangler jo skoene da :) Hehe!

 

Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg er litt usikker på den også, men slapp helt av gutter OG jenter :P Orginal svart speedometer ramme ligger på lur om jeg skulle begynne å spy av det etterhvert! Tenkte kanskje det satte litt preg ettersom det er akk samme fargen som bilen, også vil jeg se åssen det blir i forhold til setene ogslik, kan hende det setter mer linjer da :) vi får se! hehe :) Rekker nok ikke Hovedtreffet til VAG på våler, men kommer nok innom der, for alt jeg vet skal jeg kanskje ha Go Kart Drop Inn der. Jobber jo med det da det er arrangemanger der :)

 

Ang fargen så er den ubeskrivelig på bilder, den er lilla i mørket, og litt lysere blå i sola! Utrolig fargevalg. ALL cred til lakkerer Roger! Det ble en del sig, men siden Roger er bilpleie enusiast, og jeg også er innteresert og har polert før med både maskin og hender! Skal vi nok få polert de ned før treff! Jeg pleier å si bedre at det kommer et sig eller to, enn at en legger for lite klarlakk på!

 

Edit: til dere som lurer på hva vi har gjort i forhold til Cleaning og slikt, så er det kun små inngrep Som, Fjerne vindusvisker og dyse på bagasjeluken også har vi fjernet antenne hullet. Antenne skjuler jeg i taket eller noe slikt noe :)

Hva ellers har man USB og Harddisk i hanskerommet til !?

Grunnen til at jeg ikke bytta dør håndtak eller kanskje fjerna de, er fordi jeg er egentelig ikke sikker på hva jeg vil, ALLE setter jo på audi håndtak så det er litt oppbrukt. Men alikevel pent! Fjerne blir kanskje litt drøyt!? Og siden jeg ikke gjorde noe på dørene synes jeg at bagasjeluka skal se så ''orginal'' ut som mulig også! eneste jeg skal gjøre mer, er å lakkere den chrome lista på håntakene svarte slik at de blir helsvarte som resten av detaljene på bilen!

BLÅTT & SVART er stikkordene her :)

 

Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg ikke har vært hos golfen min i dag, så har jeg likevell fått unnagjort noen ting, sendt gulvet på rens! Også har jeg snakket med P&R om at han sender senkesettet slik at det ligger på posten så jeg kan hente det den 12 juni da pengene kommer inn :D Gleder meg som en unge!

Så i mellomtiden skal jeg fikse non propper i gulvet som løsnet under demontering, bunn panna skal også få seg en liten runde, siden den ikke er noe pen!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår