Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet


Retteåsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida tullet jeg, hehe men men dere får se fremgangen så da får dere se de kjedelige bildene også! Nei det er en som er sikkelig flink med lakkering som skal lakke den. Han gikk ut med bare 6'ere fra lakk linja på elverum i fjord og er nøye som faan! Roger Nyen! MEGET MEGET flink med bilpleie han er med å driver Polering.no så skal dere ha bil pleie gutter og jenter!? si ifra de tar på seg innvendig og utvendog jobber!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det ikke har noe med prosjektet så kan jeg jo legge til litt bilder av de andre prosjektene jeg har hatt, og bilene jeg har eid!

 

Begynner med førstegangs bilen min. En BMW E30 325IX coupe! Med orginal Mtech2 styling, M3 interiør & pent byggd anlegg. Denne bygget jeg opp fra bunnen med samme regle som golfen! Savner denne bilen sinnsykt. Denne ble solgt til Gjøvik rundt den 11 Juni 2008. Nå for noen måneder siden ble den stjålet der :'( Her er noen bilder

 

Bmw000.jpg

 

bmw001.jpg

 

Og her er et nydelig bilde jeg tok bare noen uker før jeg solgte den, sum som jeg var :/

Bmw003.jpg

 

Så er det bilen etter Bmw'en nå var jeg på jakt etter en billigere bil. Og valget falt derfor på denne. Golf GTD 1993, bygget av en Tommy fra bergen. Meget flink mann, men desverre var det noen som hadde bilen etter han og før meg som ikke var så flinke! Bilen var fin å se på, men fant mye rust som jeg tok alt sammen. Like etterpå kjørte jeg på elg med denne :/

 

DSC00095.jpg

 

DSC00098.jpg

 

Her er bruks brakka jeg har nå, men felgene som skal på prosjektet mitt, har fått tak i noen 17'' som skal på denne. Denne skal jeg bare ha til den ikke orker mer tenkte jeg. Men skal da prøve å ta vare på den så langt lomme boken tillater det. Men MkII er absolutt 1 PRI ;)

 

DSC00186.jpg

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. bil = DOPE! ( tulling som selger sånn! sånne biler som er bygget er ikke til salgs)

2. bilen = helt greit ikke min stil (den har jeg sett i virkeligheten før du eide den :) )

3. bilen = ser ut til å ha javli mye potensiale :D ( sett på vento front og senk )

Endret av Ghost.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lomme boken tillater det så ja! hehe da skal den få senk og vento front :) hehe men Skal blir fornøyd med MkII først! hehe! Nei enig med den rosa ja ! hehe likte aldi den helt nei... Da jeg solgte Bmw'en min så var jeg ung og dum , og skjønnte desverre ikke dette før det var for sent :(

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da har jeg fått tak i interiør :D 2 Mai henter jeg meg skinnseter, polocolor concept stoler, i sort å blå! Dette kommer til å gjøre toppen av kransekaka på denne bilen tror jeg :)

Jeg og lakkmestern har planer om å få på fyller og kanskje gjøre bilen helt klar for boksen i helgen! Spørs var tiden sider..

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var AST felger som var lisensprodusert BBS utgave! Men akk hva e heterhusker jeg ikke, men de er kjente så om du søker på AST i google tror jeg nok du finner noe. Dimmen var vel 18x7,5 foran og 18x8,5 bak TROR JEG!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Einar, og jeg gir ut nr hans hvis dere ønsker det, men kun PM så dere får kontakte med om dere vil ha nr hans. Han støper & trekker til bilstereo! Veldig flink!

 

Har jobbet mange timer med golfen i kveld/natt også, men updaten tar jeg i morgen eller senere orker ikke i dag! hehe

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten snik update uten bilder, fikk mms fra Roger(lakkerer) om at han hadde tatt seg friheten å jobbe litt uten meg i dag. Så han fikk på fyller i dag. da gjenstår det noen kvelder med pussing, før lakk i månedskifte!

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg bare ut noen bilder som har blitt knipset i det siste da vi har vært å jobba.. Er ikke spennende å se noen pusser men da har dere hvertfall litt å titte på..

 

Splitter nye 90 Fangere.. G60 kitt kommer midten av juni... Må ta det litt ettersom lønningene kommer :)

IMG_0688.jpg

 

IMG_0686.jpg

IMG_0685.jpg

IMG_0684.jpg

 

Tror dette skal gå da jeg får på G60 breddera, pluss slipper den maxx ned med justerbart senk :D

IMG_0683.jpg

 

Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår