Gå til innhold

Bråk med brøytemannen! Nå med RETTSAK!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

når du maser sånn om den rettsaken kan du vel først og fremst si hva saken din gjelder?

 

virker som du bare er provosert egentlig...

 

vis oss skadene denne brøytemannen har påført din eiendom da!!

 

tror du fort vil få en smule mer respekt her visst du viser bilder av samme volvoen som tidligere i tråden med knust tak, vinduer osv. som jeg tviler sterkt på!

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I trondheim kommune har brøytemannskapet full mulighet til å legge snøen i innkjørslene til folk. Ikke sammle den der seff, men man kan kjøre forbi med skjær eller fres uten å snu den. Dette blir presissert på beredskapsmøtene hvert år.

 

Kanskje det er derfor det er skudd premie på trakthorer også da xD Haha...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akseptabel oppførsel av en moderator? Nei. Skjerp deg.

 

Man har lov til å si meninga si selv om man er moderator vet du.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den andre tråden jeg leser hvor en traktor har brøytet snø over en Volvo pga konflikter og vås.. Er det snakk om samme bil og brøyter? Eller er det en ny trend på gang? Er jo ikke mer enn en måned siden den andre tråden gikk for fullt..

 

Og felles for de begge er: hjeeelp, jeg har oppført meg som en drittsekk, og nå tar han hevn. Sutre,sutre...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store ord fra en som sitter på skolebenken? virker som endel av dere her ser litt ned på folk som kjører traktor, div maskiner, lastebil/kranbil osv.. hvorfor det egentlig? vi gjør vel en likeså viktig jobb som dere kontorråtter! kansje viktigere også?

kjenner jeg blir jævlig lei

 

Er enig i det du sier, men det skal sies at begge parter oppfører seg helt håpløst i denne saken.

 

Hadde jeg vært bileier her så hadde jeg stoppa karen, sagt unnskyld for dårlig oppførsel og spørre pent om han kan la være å sprute snø på bilen din.

Er det fakta at han gjør dette med vilje og han ikke gir seg etter dette får du ta det opp med arbeidsgiveren hans.

 

Det er snakk om å være den bedre personen her.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei!Det er ikke volvoen som har blitt gravid inn! den er solgt den! men er goobobla som dere ser bak volvoen, samt at han har knekt mopeden min!(han har truffen det ved brøyting)

OK! jeg har planer om å starte gravingen, men har dårlig med tid å det er sinnsykt med arbeid som ligger forann meg!

 

 

Rettsaken starter Onsdag 11/3 så er veldig spent!

Men jeg har gullkorte som gjør at jeg VINNER!:D

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og felles for de begge er: hjeeelp, jeg har oppført meg som en drittsekk, og nå tar han hevn. Sutre,sutre...

 

Om man ikke har lært seg oppdragelse så er det fort gjort å gå seg på noen smeller i ny og ne.. :op:

 

Tipper utfallet av rettsaken ikke går helt som trådstarter håper på, da dommere gjerne er oppegående folk med god vurderingsevne.. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det du sier, men det skal sies at begge parter oppfører seg helt håpløst i denne saken.

 

Hadde jeg vært bileier her så hadde jeg stoppa karen, sagt unnskyld for dårlig oppførsel og spørre pent om han kan la være å sprute snø på bilen din.

Er det fakta at han gjør dette med vilje og han ikke gir seg etter dette får du ta det opp med arbeidsgiveren hans.

 

Det er snakk om å være den bedre personen her.

 

ja jøss

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår