licorice84 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 skjønner forsåvidt ikke hvorfor ts-racing "ikke vil si noe" dersom de har bygget motoren... da burde jo de vite aller best hva som sitter der. har du noen papirer på det? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har ikke selv ringt de,men siste eier hadde prøvd han hadde bilen bare noen mnd.De opplyste at de hadde en policy der de ikke gikk ut med hva som er gjort med bilen slik uten videre.Så han fikk rett og slett ikke vite noe sa han.Det er ikke med papirer om hva som er gjort heller.Skal prøve selv og man må jo få vite hva som er gjort hvis noe eventuelt ryker på bilen.Men den er langt i fra orginal det er helt sikkert.den går noe sykt når trykket blir stilt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 okei. hadde som sagt vært artig å høre hva du har under panseret:) enig at en sånn policy er teit mtp eierskifte og eventuelle problemer. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 så du har kjøpt den bilen altså! står en lang tråd om den diskusjonen der på vacn forumet. men de kan egentlig ikke gi ut info om biler til andre enn "orginal kjøper". hvertfall ikke over telefon, med tanke på BT og andre løker som liker å ødelegge gøyen. er kanskje litt merkelig, men da får de hvertfall aldri skylden for å snitche på noen :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ja jeg har kjøpt den ferdig slik,skal prøve og få tak i den eieren som har fått gjort det etter som jeg kan se bor han sørpå.Han kan nok si hva som er gjort.Skjønner de inderlig godt at de ikke vil ut med det slik uten videre som TIM sier.Er alt for mange sjalu folk rundt omkring i landet som elsker og sabotere andre.Men skal vel få nøstet opp i dette etter hvert men kan vel ta si tid.Vært veldig gøy og høre hva som er gjort,,med tanke på at man uten noe problem blant annnet kan kjøre på 1.7 bars trykk.Er vel kanskje enda mer men tør ikke prøve.Når man ikke vet om hva som er gjort og om det tåler dette og hvor mye den tåler.Stod innstillet på 1.3 da jeg hentet bilen ,de som har peiling her mener man ikke må kjøre på mer så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 det med å overskride 1.3 bar kommer jo helt an på innmaten i motoren og på hva som faktisk er gjort... men det er ikke noe sjakktrekk dersom det meste er originalt. uansett, så lenge du eier bilen og kan fremvise vognkort + id, så ser ikke jeg problemet i forhold til å få info om hva som er gjort. jaja, håper du får nøstet opp i det! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Fant vel ut av ett strømproblem jeg har hatt siden jeg kjøpte bilen i dag.Skulle vaske bilen da jeg så det begynnte og ryke ut av pansret.Rørte på slangen til spyler som lå oppe med frontruta da gnistret det i pansret,skal tru jeg begynnte og lure.Tok opp pansret og leita langt om lenge.Til slutt ser jeg at batteriet med ledning til forsterker tar opp i pansret på + polen.Gammel eier har satt på ett batteri som er for høyt,Så + polen ligger og gnisser så vidt opp i pansret.Har fiksa dette nå så håper det er slutt på strømproblene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg kjørte min på 1.6-1.7 i nesten 2 år. nå er det lite ijenn av den turboen, ny er på vei å jeg akter og fortsette å kjøre på det trykket:) men jeg skal justere opp bensintrykket litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har tenkt og skifte ut den orginale resirkventilen med en Forge 007.Bilen ladder 1.3 bar nå ,har det noe hensikt og skifte den eller er det bare tull.Blir den og yte mer eller hva skjer,noen som vet???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 jeg syns forge 007 har en helt forfærdeli lyd kunne allllldri tengt meg en sånn på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 jeg syns forge 007 har en helt forfærdeli lyd kunne allllldri tengt meg en sånn på min alle resirkene lager samme lyd, så alternativet er jo ingen eller litt lyd.. jeg er heller ikke superfan av den lyden, men den er grei nok og ventilen funker bra:) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Nyttig link ser noen som etterlyser dette.Kan nullstille sevice oil og ln1 og 2 med vag-com.Nettopp gjort dette på min og det funket som bare juling. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Har i det siste hatt noen småproblemer med div feilkoder.Kjører jeg uten boostkontroller så får jeg feil på mixture adaption og bare dette på vag.Dette kan skrive seg fra LMM har jeg sett.Setter jeg på boostkontroller så går den noen mil før den fjusker litt,får da turtall på ca 12-1300 når den bakker i tillegg mister jeg motoreffekt og den blir jevlig treg på gasspådrag.Kjører vag og får opp feil på LMM og gasspjeldet.Må da slette disse resette gass og bilen er normal før den er på samma viset igjen.Etter mange av og på og feil søkinger har jeg funnet ut at det må være LMM som holder leven med meg.Er det noen som har vært borti dette eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 (endret) Har skiftet resirk ventil men var dum og kjøpe orginal.Den har nummer 110 til slutt.Er det ikke så at denne ikke tåler og kjøres på mer trykk en orginalt.KJører på 1.3 bar nå lønner det seg ikke og skjifte denne ventilen til en annen.Eventuelt forge sin og hvilken farge på fjæren slik at alt skal bli rett,noen som kan og vet noe om dette.Er det noen som har bruke for en org resirk eller vil bytte i en som tåler 1.3 bar og mer? Endret April 9, 2009 av frozen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Har skiftet resirk ventil men var dum og kjøpe orginal.Den har nummer 110 til slutt.Er det ikke så at denne ikke tåler og kjøres på mer trykk en orginalt.KJører på 1.3 bar nå lønner det seg ikke og skjifte denne ventilen til en annen.Eventuelt forge sin og hvilken farge på fjæren slik at alt skal bli rett,noen som kan og vet noe om dette.Er det noen som har bruke for en org resirk eller vil bytte i en som tåler 1.3 bar og mer? orginal holder ikke når du chipper bilen. jeg har en ssqv å den funker helt perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.