Gå til innhold

Frozen's A4 TQ 97 mod

Ranger emnet


frozen

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere mener vel venstre fremhjul sett innenfra.Så i tråden om skifte av resirk her inne,der er den montert orginal ser det ut som med bunn av ventil inn i innsugslange mellom filter og turbo.Men den nye som blir satt inn er motsatt ser dte ut som,der står siden inn i innsugslangen.Er det noen som har bilder av hvordan deres er montert.ble ikke sikker her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siste nytt:venter fremdeles på cat killer fra turbofun gått en mnd siden bestilling nå fan hvor treg de er.Solfilm er lagt på precut fra usa til den nette sum av 300 kr med frakt for alle 7 ruter.Blir vel nytt senke sett for og slippe den maks ned,kommert ikke mer ned på det som står på nå.Bilen har nå stått på verksted i 14 dager for og skifte det andre hjul lageret.Først brukte de 5 dager på og få bilen på bukken,enden på visa var at jeg måtte slite skjørtene av ,da fikk jeg bare beskjed om og bestille ny time de hadde ikke tid.Da de endelig fikk den opp uka etterpå så har de brukt 2 dager på og få skiftet hjullageret.Alt var rustet så sinnykt fast måtte skjære ned hele bakstillingen og skifte alt nytt,ikke så galt for noe da.Men nå mangler det noe bolter til calypter som måtte hentes fra tyskland,får de i morgen så da kan jeg kanskje hente ut bilen.Men så kommer problemet.har fått fastpris på skifte av lageret 1700, men de har holdt på i flere dager.Nå skal

de plutselig ha betalt for alle timer.gjett om det blir helvete.Har det skriftlig men de påstår det var uforutsette problemer så da kan de ta betalt for alle timer.Skal ringe advokat i morgen.Heldivis har jeg nye skjørt fra Haansi som er nylakkert og kommer på når bilen kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en lek for en amatør,bare få vasket det rent legge det på,men passe at det stikker ned under listen på vinduet.Mine var skadet i transport så venter nye.lærte litt av noen små feil,fant ut at og vaske vinduene med sitrus spray må være perfekt for og få bort all dritt.Han jeg kjøpte hos er en drøm når det gjelder slikt ang reklamasjon.Disse precutene passer perfekt for rutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting ang felger på bilen min i gitte situasjoner subber de i forstillingen,er det noen andre med A4 TQ som kjører med 9,5" felger og deres erfaring.Får ikke fingrene mine i mellom bolt og øvre bærearm og felg.Har ca 3mm klaring i mellom felg og armer og bolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en lek for en amatør,bare få vasket det rent legge det på,men passe at det stikker ned under listen på vinduet.Mine var skadet i transport så venter nye.lærte litt av noen små feil,fant ut at og vaske vinduene med sitrus spray må være perfekt for og få bort all dritt.Han jeg kjøpte hos er en drøm når det gjelder slikt ang reklamasjon.Disse precutene passer perfekt for rutene.

 

har du brukernavn på denne karen? evnt link?

 

er denne filmen lettere å legge en de billige fra biltema/bilextra osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var problemet løst med xenon lysa.Tok av deksel nede veg gulv på høyre side a-stolpe.Tok av rosa kontakt med gul og gul/hvit ledning og blindet denne slik at strømmen på bryter i posisjon 0 stopper der.Nå går det 12 volt frem til lysa på auto kjørelys og da fungerer xenonlysa på posisjon 0 og.Ellers betalte jeg bare 150 kr pr sett fra usa,pluss innkjøpt precut solfilm til hele bilen for 3 hundre kr.35% fremme og 20% på de 5 vinduene bak.Latterlig billig spør du meg.

 

var det den lyserosa kontakta på bilde?

P1040052.jpg

 

klipte du ledningene bare?

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått tilbake bilen,etter mye om og men ble vi enig om pris.fikk alt for 2800 med arbeid,og da er alt skiftet av foringeer og bolter i bakstilling.Legger til noen bilder etter ting som er gjort.Sotet vinduer,radioantenne montert,polert men felger er ikke tatt enda.Xenon og er montert i alle lykter.Venter enda på cat delete fra turbofun gått over en mnd nå.Neste stepp blir front montert intercooler nå.

 

2008003.jpg

2008002.jpg

2008001.jpg

Endret av frozen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår