Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i utgangspunktet en rolig dag på værste, men rudi fikk støpe litt inne hos oss.

han skulle ha "lettvektsgulv" bak i sin bil oxo :P

 

jeg pakket ut tmi teppe av esken sin. etter litt om og men (tak til per-erik på tlf) så fikk jeg bitene sammen. teppe på strekkes og bøyes litt for å få 100% passform. men prisen det kostet så er det verdt hver krone.

det anbefales å limes eller tilsvarende, så vi får se senere.

310706_1.sized.jpg

 

bortsett fra det så satte brodern og jeg inn litt interiør for å prøve frem til andre ymse planer.

kanskje bortkastet tid, men viktig å se ting for seg med gjevne mellomrom :rolleye:

310706_2.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid skøy å montere litt dela for å se kossn det kommer til å bli når herlighetn endag e ferdig. Får å litt mer motivasjon da :) Kommer til å bli en sjønnhet den her, med så mange små detalja som du har gjort som sikkert har tatt evig lang tid, men det e sånt som gjør at den skiller seg ut fra mengden.

Keep up the good work!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid skøy å montere litt dela for å se kossn det kommer til å bli når herlighetn endag e ferdig. Får å litt mer motivasjon da :) Kommer til å bli en sjønnhet den her, med så mange små detalja som du har gjort som sikkert har tatt evig lang tid, men det e sånt som gjør at den skiller seg ut fra mengden.

Keep up the good work!!...

 

 

bra du skrev akkurat nå.. scrollet forbi min egen post og kom på en detalj ting til som jeg skal gjennomføre :P

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hentet jeg disse

panser = 6kilo

bakluke = 2.7 kilo

 

det må da bli godt for noe ;)

billig var dem oxo.

 

glasfiber_002.sized.jpg

glasfiber_001.sized.jpg

 

glasfiber_003.sized.jpg

glasfiber_004.sized.jpg

 

fikk og spacerne som tilhører rieger kitet, de skal dytte ut felgene foran slikt at det ser likt ut bak og foran, de var iallegall 3cm tykke : eek :

solide og heavy (2.3kilo)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følgt med på dette prosjektet siden du starta, å dette kommer til uten tvil til å bli norgest råeste rally einser.

 

foresten, hvor lenge er det igjen tror du før du får den på veien?

 

tjaaaa.. orker ikke tenke på det selv engang.

konsentrere meg om å nå målet om å få på lakk.. det får holde.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke få sjokk nå... men... jeg har blitt vag-mann jeg og nå...

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8069941&sid=10aYV3zRdp759561&pos=6&tot=15

 

Ikke einser...men må jo begynne et sted.. :-)

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår