Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

stakk innom håndtverkeren etter jobb og henta den siste kanalen idag :D jippi.. gav han som takk en oppgave til (mer om det senere)

 

bredding_1.sized.jpg

 

så bar det videre for å sette sammen litt biter. satte bilen på løftebukken for å slippe den evig jekkinga hele tiden.

bredding_2.sized.jpg

 

slapp hjula ned på en plank som var plassert på 2 bukker, litt bedre arbeidsstilling.

bredding_4.sized.jpg

 

 

brodern har tydeligvis blitt mer einser interessert etter at han fikk overta den nyanskaffete cabben min. :D artigere når man er to.

bredding.sized.jpg

 

resultatet av dagens arbeid ble 2 ferdig breddet bakskjermer og litt tilpasninger av nye kanaler.

ble 2.5cm bredding øverst og litt avhelling ned mot bakplate og kanalen.likt på begge sider, og her ble det mye banning.. ikke enkelt å måle til.

bredding_5.sized.jpg

 

bredding_3.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, det ser livsfarlig ut med den planken under bakhjulene.. håper bildene lyver litt:)

 

mvh oddi

 

neida. bilen veier så og si ingenting for øyeblikket. bukkene er av den meststabile typen og bukken senkes kun slik at skulle bukken rase bort så står armene fortsatt bakstillinga. ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her ser utrolig bra og gjennomført ut hittil! Må følge med her skjønner jeg. Moro at du er så flink med å følge på med bilder etter hvert som det skjer forandringer.

 

Så lurer jeg på hvor du har kjøpt det blå OMP rattet ditt som sitter i bilen din på ett av bildene under "nyere bilder"?

 

STÅ PÅ :D

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår