Devlish Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har en A4 B8 2009. Jeg har vurdert litt, jeg sitter med orginal 18" S-line felger med 245/40 dekk, og lurer svært mye på å skifte dem ut med noe annet. De orginale har kun stådd på bilen fra fabrikk og ble skiftet på slagstedet til vinterdekk. Jeg har sett litt rundt og det er veldig mye pent. Kom forresten over disse i dag, de ser veldig bra ut i 20" Har også sett litt på Tomason TN4, men har hørt i senere tid at disse felgene er av laber kvalitet :( De orginale S5 felgene er også rimelig flotte, de ser ikke så rå ut i utgangspunktet, men ser utrolig bra ut på bilen. Gjerne i gunmetal finish eller noe i den dur. Noen som har forslag til andre, jeg er ikke så veldig på kant felger, men .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 (endret) Synes de nye RS6 felgene er ganske fine. Passer i allefall veldig bra så avanten. Her er et bilde av en sedan med felgene Ikke sikker på hva dimensjonen på felgene på bilde er, men prøvekjøre en B8 Avnat som hadde de felgene i 19" og det var allefall meget pent :) Endret Februar 20, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Vertini har en del pene felger som passer B8. Kantfelger blir aldri feil ;) F.eks Rivera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har sett på RS6 II felgene også jah :) de er ikke dumme dem heller. Kantfelgene fra Vertini er har jeg faktisk sett på, de er rimelig greie dem og, jeg får se om jeg finner noen bilder med felgene på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hadde petrol octane i 10*20 på min b8 i fjor sommer:) ser sånn ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Vertini har en del pene felger som passer B8.Kantfelger blir aldri feil ;) F.eks Rivera Ser en kan få sett med 235 19" til 14k hørtes ikke dumt ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Noen som vet hva disse felgene heter og om noen selger dem eller replika i Norge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 De var skikkelig fete! Ser ut som lyn og torden:op: :D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Noen som vet hva disse felgene heter og om noen selger dem eller replika i Norge ? unnskyld meg men de felgene der var dritstygge, slike felger hører hjemme på et romskip! kjøp deg heller noen skikkelige BBS eller SSR felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg syns de felgene var rå! Litt kult at de også vekker andre følelser hos andre. :) Jeg syns de ligner litt på S5-felgene. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 unnskyld meg men de felgene der var dritstygge, slike felger hører hjemme på et romskip!kjøp deg heller noen skikkelige BBS eller SSR felger.. "smaken er som baken, den er delt, men graver du dypt nok finner du til slutt ut at den henger sammen." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg synes de vertini-felgene er lekre jeg:) skal nok selv ha vertini til våren:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 De felgene på R8en du postet bilde av tviler jeg på at det er laget noe replika av enda da det er de nye felgene til R8 V10 som akkurat er lansert på markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 jepp var vel noe i den dur jeg kom frem til også, fant dem dog på ebay.de, så får sjå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Syntes de på R8 var døds fete, kjør på! Ikke hør på Patrick89, han er 200SX sjåfør..:op: Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg