Colour Concept Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Jeg kunne tenke meg å se Audi TT som WRC bil. Det tror jeg kunne blitt skikkelig bra. Med Solberg og Loeb som sjåfører, og mr. Dahlbäck som ansvarlig for motor. Bare tenk på hva han kunne gjort med en TT Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Noen amerikanske merker hadde vært morsomt og sett. Chrysler/Dodge Neon WRC ??? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Mazda 3 :D Liten og kul som sikkert kunne blitt drit fet som WRC bil med brede skjermer og alt som hører med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Colour Concept Jeg kunne tenke meg å se Audi TT som WRC bil. Det tror jeg kunne blitt skikkelig bra. Med Solberg og Loeb som sjåfører, og mr. Dahlbäck som ansvarlig for motor. Bare tenk på hva han kunne gjort med en TT Vell ... nå er det ikke hk som gjelder i wrc ... De har vel en begrensning på 300hk? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Gleder meg til Peugeot 307 som kommer til å bli kjørt i wrc til neste år :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by CrZy_T Vell ... nå er det ikke hk som gjelder i wrc ... De har vel en begrensning på 300hk? Begrenningen er på 300hk ja iffølge regelementet til FIA. Men di fleste teamene som er med i WRC kjører med nærmere 350 hester i bilene sine. kanskje mere. ;) EDIT: De store teamene Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 De kjører med restriktor. Sett den restriktoren på Dahlback golfen så klarer han aldri å få ut over 300hk av den. Men et WRC team av ingerniører hadde kanskje klart det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Den 16-sylindra Bugattien (Veyron?). Hadde vært så trivelig å se Solberg piske fra den i Imprezaen :) På den seriøse (?) siden; gamle Fiat Uno. Det hadde mest sannsynlig gått styggfort med 700 nm. + 4WD + 600 kg :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 jeg vil se at nissan hopper inn i wrc jeg. med Almera 4*4 Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by tekNetium Den 16-sylindra Bugattien (Veyron?). Hadde vært så trivelig å se Solberg piske fra den i Imprezaen :) På den seriøse (?) siden; gamle Fiat Uno. Det hadde mest sannsynlig gått styggfort med 700 nm. + 4WD + 600 kg :) Minimums vekt i WRC er 1230kg ellerno ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 BMW E46 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 noe italiensk iallefall. nyprodusere Delta Integrale til rally? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 VW Golf IV Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by boXer De kjører med restriktor. Sett den restriktoren på Dahlback golfen så klarer han aldri å få ut over 300hk av den. Men et WRC team av ingerniører hadde kanskje klart det ;) word... er vel litt mer kjørbarhet på disse enn på golfen oxo.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 jeg synes det hadde vært rått om wrc gikk ned til kun bakhjulsdrift.. hadde vært et steg tilbake, men garantert mer underholdene.. Selv om det er ekstremt kult nå så tenk om gutta kun hadde hatt rwd.:D :D :D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg