Gå til innhold

Hvilken bil vil du se i WRC?

Ranger emnet


Colour Concept

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg å se Audi TT som WRC bil. Det tror jeg kunne blitt skikkelig bra. Med Solberg og Loeb som sjåfører, og mr. Dahlbäck som ansvarlig for motor.

pic17.jpg

Bare tenk på hva han kunne gjort med en TT

Golf III Colour Concept Cab

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-Chevy Van G-20 360 police

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Colour Concept

Jeg kunne tenke meg å se Audi TT som WRC bil. Det tror jeg kunne blitt skikkelig bra. Med Solberg og Loeb som sjåfører, og mr. Dahlbäck som ansvarlig for motor.

pic17.jpg

Bare tenk på hva han kunne gjort med en TT

 

Vell ... nå er det ikke hk som gjelder i wrc ... De har vel en begrensning på 300hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Vell ... nå er det ikke hk som gjelder i wrc ... De har vel en begrensning på 300hk?

 

Begrenningen er på 300hk ja iffølge regelementet til FIA. Men di fleste teamene som er med i WRC kjører med nærmere 350 hester i bilene sine. kanskje mere. ;)

 

EDIT: De store teamene

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

De kjører med restriktor.

Sett den restriktoren på Dahlback golfen så klarer han aldri å få ut over 300hk av den. Men et WRC team av ingerniører hadde kanskje klart det ;)

 

word... er vel litt mer kjørbarhet på disse enn på golfen oxo..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår