_Evje_ Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hei. I dag var det slutt på morroa. Venstre del av opphenget ligger i asfalten, siden festene til resten av bakstillinga er knekt. Det jeg da lurer på er om bakstillingen fra en 740 1988 mod passer overens med en 240 1988 mod? Setter pris på svar, og det haster veldig!!!!!! Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 nope.. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 nei, det passer overhodet ikke. men de delene der får enkelt tak i på huggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 volvo tåler faen meg ingenting ass!kjøp deg heller noe som holder- bmw power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 volvo tåler faen meg ingenting ass!kjøp deg heller noe som holder- bmw power Skulle hatt diplom i idioti du. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg