Turbobenni Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvordan får jeg på viftereima igjen ? er det rein muskelkraft eller teknikk som må til ?? Gjelder en 2.6 V6.. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind S Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er vel et fjærbelastet strammehjul der hvis ikke jeg husker feil. (et lite hjul som ikke går til noe annet) På siden av holderen til hjulet er det en liten "tapp" du kan f.eks. feste en skiftenøkkel eller wisegrip på. Da kan du lage litt slakk, og få på reima. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Stemmer det Øyvind sier. I tillegg er det et hull i opplagringen på armen til hjulet. Der kan du stikke inn et skrujern e.l. slik at armen holder seg i uteposisjon mens du setter på ny reim. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Er det hjulet som sitter i midten Ca dere mener ?? er jo bare en liten "klump" bakpå som skal inn i ett høl, slik at hjulet sitter fast, får ikke ann å dra det til :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Baksiden av hva jeg trur er strammehjulet. Er dette strammehjulet ? fronten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 sorry maset, fant det ut etter litt studering av strammehjulet ;) jævlig hardt å få skruhjernet inn i hullet ass!!! :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det strammehjulet ser ikke helt friskt ut.. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bytt strammehjulet ditt samtidig nå som du vet hvordan du skal få av reima;) Det så virkelig ikke bra ut. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 det er i ganske bra stand, eneste er at jeg og pappa klarte å lage bulk når vi skulle prøve å få det på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg