jonleo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Tenker dette er snadder for dere, folkens.. Ferske sjåfører kan få "P" på bilen ;) Forøvrig utfordrer jeg dere alle til å følge linken under bildet der, til førerkort-quizen. Post gjerne resultatet her :) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 ''Du fikk 18 rette av 20 mulige, Gratulerer! Du har bestått teoriprøven!'' Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg kan ikke annet enn å le, tapere. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg slurva på spørsmål 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg kan ikke annet enn å le, tapere. Du tør ikke ta utfordringen altså? ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 fikk 16 av 20:( er jo for dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 tror det er noe galt med siden ....:heyyou: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvis du hadde tatt deg bryet med å ikke bruke mitt bilde så ville det vært litt mer troverdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tror denne "P" bare kommer til og føre til flere farlige forbikjøringer på linje med "L".. 15 av 20 gitt.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Du tør ikke ta utfordringen altså? ;) har lappen jeg, fikk en feil på teorien etter å ha øvd på en søndag, så trur jeg har grei oversikt gitt. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 har lappen jeg, fikk en feil på teorien etter å ha øvd på en søndag, så trur jeg har grei oversikt gitt. Greit, greit ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg kan ikke annet enn å le, tapere. Helt enig! helt latterlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Flaut å kjøre rundt med P. Minner meg om når man begynner i butikker, og får sånne skilt sydd på genseren: "Hei, jeg heter ....., og er ny!" Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Du fikk 19 rette av 20 mulige, Gratulerer! Du har bestått teoriprøven! Vet hvilket spørsmål jeg fikk feil på, og kan egentlig svaret, men var litt usikker :P Har ikke troen på "P" nei. Det er omtrent like dumt som L-en, og fører bare til idiotkjøring fra de andre trafikkanete. Har du L bakpå skal alle forbi deg, uansett om du ligger aldri så mye over grensa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Minner meg om noe annet som pleier å stå på bakluka/ruta.. Huff.. Har man lappen så har man lappen. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg