Gå til innhold

Biltyv skutt og drept

Ranger emnet


wang911

Anbefalte innlegg

EN BIL ER EN MATERIELL TING!! DET ER IKKE ET LIV, ET LIV GÅR IKKE Å ERSTATTE!

 

Har dere kanskje hørt: "Det var bra ingen av personene blei skadet, bilen går å erstatte, men det gjør ikke personene" - når noen har kræsja.

 

Jeg synes det er latterlig av dere å sitte her å synes det er greit at de drepte en person over en forbanna bil, SOM de helt sikkert hadde forsikra ergo penga får dem igjen for den, dette var sikkert ikke noe spesiell bil som betydde så mye for eieren - siden han skjøt etter den. Eieren er sikkert syk i hodet!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KeLoN

 

hmm.. altså, nå skal jeg ikke si at du kjører for fort og grisekjører eller noe

 

Les dette høyt for deg selv nå "JEG HAR IKKE BIL" litt vanskelig å kjøre for fort da.

 

Idioter som stjæler biler som andre har brukt tid, penger å svette for å bygge opp bare for å få en faens idiot som ikke har nok kunnskap til å skaffe seg en jobb å gjøre noe selv, gir jeg i dag full faen i.

 

 

Men seriøst.. om du leser på dagbladet var dette pøbler som stjal & herjet å fikk nesten gjøre som de ville, nå har kompisene garantert lært, å tviler STERKT på at de går å tar en ny bil i nærmeste fremtid. Men det er jo en grunn til at de får drive slik de gjør også.. biltyveri er vel ikke høyest på politiet sin prioriteringsliste.. så det er vel mange som har litt 'skyld' her.

 

 

Hadde denne tråden dukket opp mens jeg fortsatt hadde bil hadde jeg vel vært litt enig i at dem skulle sikta litt lavere.. men ikke i dag, som sagt.. jeg gir full faen i biltyver og kommer jeg over noen i en fremtidig bil av meg så er det nok fare for at det skjer noe lignende.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

Les dette høyt for deg selv nå "JEG HAR IKKE BIL" litt vanskelig å kjøre for fort da.

 

Idioter som stjæler biler som andre har brukt tid, penger å svette for å bygge opp bare for å få en faens idiot som ikke har nok kunnskap til å skaffe seg en jobb å gjøre noe selv, gir jeg i dag full faen i.

 

 

Men seriøst.. om du leser på dagbladet var dette pøbler som stjal & herjet å fikk nesten gjøre som de ville, nå har kompisene garantert lært, å tviler STERKT på at de går å tar en ny bil i nærmeste fremtid. Men det er jo en grunn til at de får drive slik de gjør også.. biltyveri er vel ikke høyest på politiet sin prioriteringsliste.. så det er vel mange som har litt 'skyld' her.

 

 

Hadde denne tråden dukket opp mens jeg fortsatt hadde bil hadde jeg vel vært litt enig i at dem skulle sikta litt lavere.. men ikke i dag, som sagt.. jeg gir full faen i biltyver og kommer jeg over noen i en fremtidig bil av meg så er det nok fare for at det skjer noe lignende.

 

 

Lykke til da, men husk at når biltyveriet plutselig blir en drapssak så blir politiet straks mer interesserte i ordne opp i saken. Da vil du få bedre tid til å tenke over hva du sier nå. Det er fortsatt mulig å erstatte en bil, det samme gjelder ikke for et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

jeg gir full faen i biltyver og kommer jeg over noen i en fremtidig bil av meg så er det nok fare for at det skjer noe lignende.

 

Sitter du å sier at du ofrer det å få et liv på samvittigheten og straffen et drap gir deg, for at en jævel stjelte bilen din til 50000?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

 

Lykke til da, men husk at når biltyveriet plutselig blir en drapssak så blir politiet straks mer interesserte i ordne opp i saken.

 

Ja, da får vi håpe på en forandring i politiet sin side i en nær fremtid da, ellers er det nok mulig jeg får tak over hodet, tv, mat, ++ i en god del år framover

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

Les dette høyt for deg selv nå "JEG HAR IKKE BIL" litt vanskelig å kjøre for fort da.

 

Først og fremst sa jeg HVIS , og for det andre så kan det hende at du har gjort noe slik når du hadde bil.. Du skjønnte hvisnok ikke det jeg prøvde å komme frem til.

 

Det andre du skriver trenger jeg ikke å svare på. Jeg sier meg enig i alt det Jonte og Tommy_erwin sier.

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Sitter du å sier at du ofrer det å få et liv på samvittigheten og straffen et drap gir deg, for at en jævel stjelte bilen din til 50000?

 

Har ikke noe å si om bilen kosta 500k 50k eller 5k, jeg var glad i bilen, brukte veldig mye tid på den.. og så har en jævla idiot som kjører forbi sett den og bare tatt den, og politiet gadd ikke engang å ta meg imot på politihuset, de ba meg komme tilbake om '20 min'. Virker som du må ta loven i egne hender når det gjelder biltyver

 

Har ikke noe pistol og har ikke tenkt å skaffe det heller.. men balltre kan\kan ikke gjøre skade.. det også.. jeg slår til han ligger rolig så får vi se om han reiser seg..

 

Men hadde jeg hatt pistol, kommet ut å sett en feit ræv stå ut av bildøren min hadde nok en kule havnet inni sprekken fort som faen.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

Les dette høyt for deg selv nå "JEG HAR IKKE BIL" litt vanskelig å kjøre for fort da.

 

Idioter som stjæler biler som andre har brukt tid, penger å svette for å bygge opp bare for å få en faens idiot som ikke har nok kunnskap til å skaffe seg en jobb å gjøre noe selv, gir jeg i dag full faen i.

 

Men seriøst.. om du leser på dagbladet var dette pøbler som stjal & herjet å fikk nesten gjøre som de ville, nå har kompisene garantert lært, å tviler STERKT på at de går å tar en ny bil i nærmeste fremtid. Men det er jo en grunn til at de får drive slik de gjør også.. biltyveri er vel ikke høyest på politiet sin prioriteringsliste.. så det er vel mange som har litt 'skyld' her.

 

Jeg er enig med deg, unknown. En bil er ikke "bare en bil" for alle,

det ligger oftest mye følelser og penger i den.

 

Og du, Jonte : Hva i helvete er det du fabler om? "Eieren var sikkert syk!", sier du. I artikkelen står det hvordan lokalsamfunnet var preget av disse jævla narkisene som fikk herje omkring - skal man sitte og se på apatisk uten at noen tilslutt reagerer?? Det mest tragiske med denne saken er hvis far og sønn blir hardt straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Og du, Jonte : Hva i helvete er det du fabler om? "Eieren var sikkert syk!", sier du. I artikkelen står det hvordan lokalsamfunnet var preget av disse jævla narkisene som fikk herje omkring - skal man sitte og se på apatisk uten at noen tilslutt reagerer?? Det mest tragiske med denne saken er hvis far og sønn blir hardt straffet.

 

Beklager. Leste ikke alt.

 

Et drap er et drap. Ferdig med det. Men, forstår at det var ikke bilen som bil som var det værste i saken. Poenget var vel å sette en stopper for all denne herjinga til narkisene. Men, uansett. Det å ta livet av en, det er alvorlig, også over en bil. Huff!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ta et eksempel her til alle dere som synes at han ikke burde vært drept. Jeg blei selv frastjælt den første bilen min, en volvo 240 jeg hadde lagt endel tusen i, ikke at det var kjempeille at den blei stjålet iog for seg, men jeg blei skikkelig lei meg når jeg henta den i Ulefoss, malt med kost i en fæl rødfarge, brutt opp alle dører og bagasjelokk, knekt rattlås, malt i seter osv.

Jeg vant saken i retten mot han som hadde gjort det, han hadde fra før drept faren sin, og før han rakk å åke inn for det han gjorde med bilen min og 200 andre sine (Da politiet gjennomsøkte gården der han og broren bodde fant de ikke mindre enn i overkant av 200 biler, 30 båter, et mobilt sagbruk, en lift og ei av brakkene til vegvesenet) drepte han en jævel til med 2 skudd i magen. Fortjener sånne folk å leve?

Fyren skylder meg 16.000 for skadene på bilen min, jeg hadde aldri gjort han noe.. jeg har fått beskjed om at jeg ikke får igjen noe penger, hverken av han eller staten (som utbetaler trygda hans). Den dagen han kommer ut, står jeg klar for å ta hevn.. Er DET så ille?? spank.gif

Fyren har allerede drept 2 stk, inkludert sin egen far, han lever på statens bekostning (av MINE & DINE skattepenger), og samtidig stjeler han bilen min for å herpe den, når han har 200 andre biler å velge mellom. DA mener jeg det burde vært lov å drepe fyren.

Og for å ha det på papiret; han blei tatt på fersken, så han kan umulig ha vært uskyldig!!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

fy faen så mange merkelige meninger noen har her:rolleyes:

kan vel ikke fosvare et drap pga et biltyveri?

tenk på den stakars familien da?nå som det er jul og greier..?

 

Tror flesteparten av disse allerede er utstøtt av familiene sine.. iallefall han som stjal bilen min, som hadde drept faren sin og fått formildene straff i retten fordi han hadde mista foreldra sine!!! Rettsvesenet i norge på sitt beste.. forbanna Bonde(vik)knøler!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Bare for å ta et eksempel her til alle dere som synes at han ikke burde vært drept. Jeg blei selv frastjælt den første bilen min, en volvo 240 jeg hadde lagt endel tusen i, ikke at det var kjempeille at den blei stjålet iog for seg, men jeg blei skikkelig lei meg når jeg henta den i Ulefoss, malt med kost i en fæl rødfarge, brutt opp alle dører og bagasjelokk, knekt rattlås, malt i seter osv.

Jeg vant saken i retten mot han som hadde gjort det, han hadde fra før drept faren sin, og før han rakk å åke inn for det han gjorde med bilen min og 200 andre sine (Da politiet gjennomsøkte gården der han og broren bodde fant de ikke mindre enn i overkant av 200 biler, 30 båter, et mobilt sagbruk, en lift og ei av brakkene til vegvesenet) drepte han en jævel til med 2 skudd i magen. Fortjener sånne folk å leve?

Fyren skylder meg 16.000 for skadene på bilen min, jeg hadde aldri gjort han noe.. jeg har fått beskjed om at jeg ikke får igjen noe penger, hverken av han eller staten (som utbetaler trygda hans). Den dagen han kommer ut, står jeg klar for å ta hevn.. Er DET så ille?? spank.gif

Fyren har allerede drept 2 stk, inkludert sin egen far, han lever på statens bekostning (av MINE & DINE skattepenger), og samtidig stjeler han bilen min for å herpe den, når han har 200 andre biler å velge mellom. DA mener jeg det burde vært lov å drepe fyren.

Og for å ha det på papiret; han blei tatt på fersken, så han kan umulig ha vært uskyldig!!

 

Dette er noe helt annet da. Dette er en stor kriminell. Drapsmann. Det skal vel mye til for å drepe sin far. Og 200 biler, 30 båter osv. Og får du ingenting igjen, ikke fra forsikringa heller, da forstår jeg deg godt, men mener du å sier at du planlegger å drepe han?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang jeg leste dette tenkte jeg et folka som skøyt måtte være syke i hue, en når jeg så leser at lokalsamfunnet lenge hadde sittet med hagla i fanget, og ventet på at noen av disse narkisene skulle gjøre noe mot de, må jeg si jeg får mindre og mindre medfølelse.

 

Synes i og for seg at dette er statens og politiets skyld.

 

Selvfølgelig blir folk oppgitte når folk stjeler og stjeler og slipper ut av fengsel med en gang, for så og gjøre enda mer drit.

 

De som sitter og ser på noe slikt blir jo selvfølgelig provosert.

 

Hvis man så sitter hjemme og irriterer seg over slikt i lang tid blir man veldig overivrig når man først får sjansen til å gjøre noe med det.

 

Ellers synes jeg generelt at menneskeliv har blitt litt for hellige her i Norge. Folk som voldtar, eller gjør andre kaldblodige ting, uten tegn til anger, synes jeg ikke fortjener noe mer enn en kule i hodet, da jeg ikke lenger synes de burde anses som mennesker.

 

Min konklusjon:

 

SLIKE EPISODER SOM DETTE KOMMER TIL Å SKJE FLERE GANGER, HELT TIL STRAFFENE BEGYNNER Å SVI LITT.

 

Slik som det er nå kan vel politiets reaksjoner knapt kalles straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår