Gå til innhold

Biltyv skutt og drept

Ranger emnet


wang911

Anbefalte innlegg

burde heller ta forslaget mitt.. send de til bjørnøya.. flydropp med mat osv... ingen retur før etter 5 år..

 

 

drap er ikke veien å gå.. blir fort vanskelig hvor grensa skal trekkes.. skal en bøte med livet for voldtekt? tenk om det er en påstått voldtekt og uskyldig dømt, skal en likevel dø?

 

Drap må unngås, bank de heller litt hvis det samme som i artikkelen skulle skje med deg.:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KeLoN

Til dere som sier biltyven fikk som han fortjente osv..:

ER DERE HELT DUMME ELLER?!!

Selvsagt fortjente han ikke å DØ!

Ja, biltyver er en pest og en plage, men det gir ikke noen som helst retten til å ta livet dems!

Fy faen. Tenk at en mann er død før dere uttaler dere.

Pr. dags dato har ikke en gang leger retten til å ta noen sitt liv, men det er rettferdig at en som blir frastjålet en lusen bil skal få ta et liv?

Tenk dere om....

word

jeg må si meg enig med deg... andre gang jeg tenker over saken..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Til dere som sier biltyven fikk som han fortjente osv..:

ER DERE HELT DUMME ELLER?!!

Selvsagt fortjente han ikke å DØ!

Ja, biltyver er en pest og en plage, men det gir ikke noen som helst retten til å ta livet dems!

Fy faen. Tenk at en mann er død før dere uttaler dere.

Pr. dags dato har ikke en gang leger retten til å ta noen sitt liv, men det er rettferdig at en som blir frastjålet en lusen bil skal få ta et liv?

Tenk dere om....

 

 

 

Syns fortsatt han fortjente det 10. gangen jeg tenker over det. Har ikke respekt for en som har så lite respekt for andre og andres. Han har sikkert lagd kvalme og bryderi for andre i mange år, dette var en helt grei straff.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Til dere som sier biltyven fikk som han fortjente osv..:

ER DERE HELT DUMME ELLER?!!

Selvsagt fortjente han ikke å DØ!

Ja, biltyver er en pest og en plage, men det gir ikke noen som helst retten til å ta livet dems!

Fy faen. Tenk at en mann er død før dere uttaler dere.

Pr. dags dato har ikke en gang leger retten til å ta noen sitt liv, men det er rettferdig at en som blir frastjålet en lusen bil skal få ta et liv?

Tenk dere om....

 

Er ikke enig med deg i det hele tatt! La JÆVELN brenne i helvete!

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

 

Syns fortsatt han fortjente det 10. gangen jeg tenker over det. Har ikke respekt for en som har så lite respekt for andre og andres. Han har sikkert lagd kvalme og bryderi for andre i mange år, dette var en helt grei straff.

greit nokk vi trenger kanskje ikke slike folk i samfunnet.. men ser inget poeng i mord.. kan være diverseårsaker til at dette skjedde.. da det kan være vanskelig å sette en grense.. kan ikke begynne å drepe folk hvis kona har lånt bort bilen men du viste ikke om det!! jeg synes han skulle få en real omgang deng.. putta inn i buret ++ litt samfunnstjenste.. så kanskje en god og lang tur på den gjørneøya Kjetilr

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi stiller opp utenfor et evt. rettslokale og serverer disse to champagne, og skyter opp raketter, overleverer takke-plakett i messing, og synger sanger :D

 

Denne samfunnets utstøtte hadde ikke livets rett, og fyren var garantert ikke grei å ha med å gjøre så det hadde nok ikke nyttet å "snakke" med han om det, da hadde man nok blitt knivstukket - like greit å bare skyte jævelen med en gang.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er skremmende hvor lite respekt noen av dere har for livet.

Bare fordi en stjeler en bil, så skal han bli skutt? Fy faen.. Klart, jeg liker biler jeg også, men jeg ville ikke drept for bilen min..

Dere ser for mye på film..

Jeg skjønner hva dere mener, men dere må tenke..

 

<raboc> Tenk om folk begynner å skyte etter de her som kjører gris?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

 

Syns fortsatt han fortjente det 10. gangen jeg tenker over det. Har ikke respekt for en som har så lite respekt for andre og andres. Han har sikkert lagd kvalme og bryderi for andre i mange år, dette var en helt grei straff.

 

ett liv = en bil

 

tosk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

word.. men at en stjeler bilen din betyr ikke det at du ikke kan skaffe en ny!!

 

 

 

En bil koster penger å utvikle og produsere, koster eieren penger å kjøpe og forsikre og er til stor nytte for eieren. En biltyv er en samfunnsplage, koster samfunnet penger og bileiere bryderi.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Jeg foreslår at vi stiller opp utenfor et evt. rettslokale og serverer disse to champagne, og skyter opp raketter, overleverer takke-plakett i messing, og synger sanger :D

 

Selvfølgelig trist at de siktet litt dårlig og traff noe over kneet, men ingen grunn til å la en slik festlig anledning passere på grunn av en bagatell... :D icon_winner.gif

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår