Gå til innhold

Teigland's Omega B stvTouchup. Stivere fjører uten senk'?

Ranger emnet


Teigland

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk ut hele braketten, var no herk for den var bøyd fra før. fant ut at forgreningen til cd veksleren var kobla av og at den kontakten måtte teipes for å sitte av i spilleren. fikk kobla på men fikk kun CD ERROR når jeg prøvde å spille av:S

 

Ramma cd spilleren sitter i var jo også no drit for i motsettning til mange der den kun går ca 5 cm inn, gikk denne rundt og helt bak spilleren, skapte mye trøbbel så måtte bare ta en vinkelsliper å kappe av bakenden på den.

 

etterhvert blir det nok ny spiller, komponentsett forran og coax i bakdøra. hørtes litt småsprengt ut nesten. vet noen om det er mulig å få en aftermarket spiller opp på GL kjørekomp-displayet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkoden din står på høyre B stolpe når du åpner døra. Står på den svarte chassie plata der.

 

sikkert E- også 3tall som sier fargen

Jeg fant ingen Chassiplate på høyre B-stolpe jeg.

 

EDIT: fant chassieplata, var på ramma over grillen og fronlysa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det er en liten ting jeg ikke får helt til å virke, og det er bakviskeren, tar fortsatt ikke på toppen når den er midt på.. klarer ikke følge ruta (satt på nytt viskerblad også)

noen som kan si meg ossen det kan gå ann å rubbe opp frontlyktene så de blir litt mer gjennomsiktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det er en liten ting jeg ikke får helt til å virke, og det er bakviskeren, tar fortsatt ikke på toppen når den er midt på.. klarer ikke følge ruta (satt på nytt viskerblad også)

noen som kan si meg ossen det kan gå ann å rubbe opp frontlyktene så de blir litt mer gjennomsiktige?

 

Eventuelt våtsliping om de er riktig ille, ellers er det polering med roterende maskin som gjelder! I alle fall da du får de klart best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. skal få polert hele bilen en gang etter vinterferien. står inne på skolen nå og skal ut i utplasering så står der 3 hele uker uten at jeg har tillgang til den fra og med fredag klokka 13.00.. hvordan skal jeg overleve??:O:O

så når jeg kommer tilbake til godvogna igjen så har jeg 1,5 uke med forberedelser før det er oppkjøring, går da alt som det skal blir det høyt bensinforbruk etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det er en liten ting jeg ikke får helt til å virke, og det er bakviskeren, tar fortsatt ikke på toppen når den er midt på.. klarer ikke følge ruta (satt på nytt viskerblad også)

noen som kan si meg ossen det kan gå ann å rubbe opp frontlyktene så de blir litt mer gjennomsiktige?

De viskerne er sånn bare.

Aldri vært borti noen som tar på hele ruta, ikke om det er både ny arm og viskerblad engang.

 

Lykter:

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?products_id=3930&osCsid=10ba81fa6cabd24afdd53da59

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår