Gå til innhold

Teigland's Omega B stvTouchup. Stivere fjører uten senk'?

Ranger emnet


Teigland

Anbefalte innlegg

God Morgen.

 

Da har jeg kjøpt den grønne stasjonsvogna til Håvard og fått den hjem til bærum.

 

Planer for bilen:

Ny list høyre bakdør - Done

Ny ventil til varmeapparatet v/ høyre dør -Done

Nye klips til hanskeromslås

Få de ekte skiltene til bilen -Done

Ny spreder på høyre side - lyser nå, men fortsatt sprekt

Pusse ned noen små rustflekker etc og lakke opp (kun småting)- kjøpt lakk, ikke utført

Fixe bakrutevisker. -Done

Fixe skiltlys. - Done

Fixe Dørstopper. Knekt fester til stopper.

Fixe bakre varmeventiler. -Done.

Nytt hjul-lager. - ferdig

Skikkelig vask med motor og polish.

Hel fjær.

Nye dekk bak- skaffet, ikke påsatt.

 

Ønsker som jeg får ta når pengene kommer (eller fristelsen for stor):

Linselys

nettinggrill

takvinge

Eksospotte

18" sommerhjul (Zito eller no liknende)

powerfilter - Pipercross montert.

effektanlegg

sterio. -Påbegynt.

El ruter.

Småtrimming.

Bådiikit.

fet lakk.

 

Planer for meg selv:

Bestå oppkjøring-Done deal.

Bli 18-done

 

DSCN0559.jpg

 

Øystein

Endret av Teigland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes ikke de imricher og steinmetz grillene er så kule egentlig jeg. liker bedre netting. men det er en senere plan. tenker å ha framleppe, sideskjørt og takvinge før det. så tar sin tid. kommer nok til å bli mer når jeg kommer i læra etter sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet med powerfilter er om jeg gjør det med en gang eller om det bare kommer senere.. og om jeg kjøper biltemashit:P

 

har ikke hatt bilen hjemme i dagslys ennå så har ingen bilder.. kommet hjemm og inn i garagen den nå.. skal på skolen og kose seg på varmt verksted gjennom hele februar den, får noen bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bruk biltema filter på den.

Legg nå heller litt mer i det å få ett bra filter som ikke slipper igjennom dritt.

Motoren er så bra på den att den fortjener filter.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg også tenkte. men derfor jeg også ikke gidder å gjøre noe med saken ennå.. tar først å sjekker filteret som sitter der.

du glemte forresten at vannpumpa ble skifta i forbindelse med regg reim.. men det er bare bra. derrimot så har bakruteviskeren en STOR dødsone midt på, noen antagelser om hvorfor den ikke tar borti ruta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår