Gå til innhold

Teigland's Omega B stvTouchup. Stivere fjører uten senk'?

Ranger emnet


Teigland

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orginalt bruker opel 5 - 30, men bruker selv 5-40 da jeg ikke lenger jobber på opel og vi hadde kun 5 - 40 til den bilen på jobb ;P

Sommerdekk kan være greit å ha iorden ja, merka det en regnværsdag... tok meg en piruett og over i motsattkjørebane så dagen etterpå var jeg 8000kr blakkere meeeen 4 nye dekk rikere ? :P

Spinning har jeg slutta med da jeg fant ut prisen på dekka, uansett så vil jeg ha ned bensinforbruk da jeg ikke har råd til 1000 kr i uka ;P

 

Men bra å se du har fått deg lappen å at det nå finnes enda en omega på veiene :) Må være litt forsiktig med piratvirksomheten da den kan koste deg lappen og noen kroner i bot ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg fått på lista på høyre bakdør men noen vandaler har stukket av med GL merket på høyresiden. og noen har vert bortpå bilen min på parkeringsplass og ripa og førerdøra mi:( men har skaffa meg en lakkstift for å tuche litt lakkrust så tar det i samme slengen:D

 

vet noen om noen stivere fjærer som ikke senker? den er lav nok til å kjøre rundt her kan man si. håper dette bedrer seg med ny og hel fjør bak.

 

Bilder kommer en dag snart når jeg har fått polert opp doningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bilen har gått knirkefritt i ca 4000km nå (ops.. må oppgradere forsikring(A)hehe) og så begynt å fuske som nevnt i annen tråd her og. har også satt i noen Dynabel høytalere forran som gir en del bedre lydbilde enn orginalt.. må bare få noen proffe til å montere dem pent. nå sitter de i to stygge store mdf skiver rundt orginal hølet.

 

Blitt lite bilder og mye kjøring i det siste. bytta alt av olje og frostveske nå samt oljepluggspakkning. (den gamle lakk også litt så nå er jeg kvitt den lille svettinga.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår