Gå til innhold

Passasjer til en som ikke har lappen, straff?

Ranger emnet


MusabaN1

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, jeg er "ordentlig" politi. Jobber i Utrykningspolitiet.

 

Harrypolitiet er et ubetalt verv som gjøres på fritiden.

 

jøss, og jeg som trudde du var sirkusartist. Beviser vel at fordommene mine mot snuten stemmer, bare klovner.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Hvorfor lurer du på om passasjerene dine får straff? Det er vel totalt uinteresant både for deg og dem. Om de sitter på i utgangspunktet er de villige til å ta den straffen som EVT. måtte komme.

 

Har du derimot sunn fornuft, lar du bilen stå til du har lappen, eller øvelseskjører på lovlig fornuftig vis.

 

Har passasjerne dine fornuft, lar de være å sitte på i utgangspunktet. Straff eller ikke straff.

 

Håper du kræsjer i en stolpe el.noe og får materielle skader. Så slipper du å kjøre bil på en stund.

 

Det er døvt å late som at man er kul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Hvorfor lurer du på om passasjerene dine får straff? Det er vel totalt uinteresant både for deg og dem. Om de sitter på i utgangspunktet er de villige til å ta den straffen som EVT. måtte komme.

 

Har du derimot sunn fornuft, lar du bilen stå til du har lappen, eller øvelseskjører på lovlig fornuftig vis.

 

Har passasjerne dine fornuft, lar de være å sitte på i utgangspunktet. Straff eller ikke straff.

 

Håper du kræsjer i en stolpe el.noe og får materielle skader. Så slipper du å kjøre bil på en stund.

 

Det er døvt å late som at man er kul...

 

Uintressant nei? Det er jævli greit å vite..

 

Og hva faen er problemet ditt? Jeg kjører ikke for å tøffe meg i det hele tatt, jeg er ikke typen som ruser motoren og burner rundt som bønder, som sikkert du er jævla trønder.

 

Hva er vitsen? tror du jeg slutter å kjøre fordi en bonde sier det? Vel.. Tro om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uintressant nei? Det er jævli greit å vite..

 

Og hva faen er problemet ditt? Jeg kjører ikke for å tøffe meg i det hele tatt, jeg er ikke typen som ruser motoren og burner rundt som bønder, som sikkert du er jævla trønder.

 

Hva er vitsen? tror du jeg slutter å kjøre fordi en bonde sier det? Vel.. Tro om igjen

 

Trønder e eg nå ikkje... men er nå litt bonde annenkvar helg, å eg fårstår kje heilt kaffor du drar inn bønder i dette? trur kje akkurat det er dei som ruser motorene og burner mest. Å det er vel kanskje ein grunn til at det finnes trafikkregler? for at ikkje alle som er under 18 skal kjøre bil på egenhånd! eg er selv 17 år, å har ikkje kjørt åleine med bilen min ein gang. Men ein kompis krasjet faktisk broren sin bil i ein lykte stolpe og fekk kun materielle skader heldigvis, han hadde med seg 3 andre i bilen å ingen av dei fekk nåken straff. Mens han som kjørte fekk vel 6000 i bot trur eg pluss 6måneders utsettelse på lappen! Og måtte ut med 12000 kr i ny bil til broren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at de, som deg får utsettelse + bot... men hvis dere derimot krasjer med noen, kjører på noen eller noe sånt, så er det godt sannsynlig at forsikringen ikke vil hjelpe dere..

Dvs at kjører du på en person som blir sittende i rullestol eller skadet for resten av livet, så har du fint skaffet deg et lån på 1-2 mill... good luck...

+1 til denne.

MÅ du virkelig kjøre, så sørg for all del å ha en "myndig" i passasjer setet.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uintressant nei? Det er jævli greit å vite..

 

Og hva faen er problemet ditt? Jeg kjører ikke for å tøffe meg i det hele tatt, jeg er ikke typen som ruser motoren og burner rundt som bønder, som sikkert du er jævla trønder.

 

Hva er vitsen? tror du jeg slutter å kjøre fordi en bonde sier det? Vel.. Tro om igjen

 

 

Regner med du henger opp en svær plakat på bilen din der det står at du ikke har lov til å kjøre bil, og evt. konsekvenser det kan få for deg og passasjerer? Nei, ikke sant. Du kjører uansett, så hvorfor skal du vite det?

 

Hadde faktisk vært bedre om du bare stod stille og rusa motoren, funnet deg et svær, tom, parkeringsplass, burna litt og latt pappan din kjøre hjem og lagt deg i seng.

 

Og, ja, hvorfor drar du inn bønder i dette? Er du "forstyrra"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skremt, rett og slett skremt over hvor lite folk bruker hue. Jeg er HELT enig med Rebell i det han skriver både her og i en andre tråd.

 

Er dagens ungdom virkelig så inn i helvete tykk i hue at de ikke SKJØNNER at de gjør feil når de kjører uten lappen fra de er 15, ikke skjønner at de mister lappen ved fyllekjøring eller ved en forbikjøring av 6 biler over en bakketopp eller i 150 i 80 sone...

 

Skjønner dere ikke at dere ikke kun risikerer deres liv, men også andres. Om dere er så helvetes intressert i å ta livet av dere så kan vi jo arrangere paralellhopp uten fallskjerm fra Oslo Plaza for dumbies.

 

Der er dere mer en kvalifisert..

 

Jeg er enig i at bøtenivået er for høyt her i Norge, men dere som er så inn i HELVETES tykk i hue burde fått støt hver gang dere nærma dere en bil.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skremt, rett og slett skremt over hvor lite folk bruker hue. Jeg er HELT enig med Rebell i det han skriver både her og i en andre tråd.

 

Er dagens ungdom virkelig så inn i helvete tykk i hue at de ikke SKJØNNER at de gjør feil når de kjører uten lappen fra de er 15, ikke skjønner at de mister lappen ved fyllekjøring eller ved en forbikjøring av 6 biler over en bakketopp eller i 150 i 80 sone...

 

Skjønner dere ikke at dere ikke kun risikerer deres liv, men også andres. Om dere er så helvetes intressert i å ta livet av dere så kan vi jo arrangere paralellhopp uten fallskjerm fra Oslo Plaza for dumbies.

 

Der er dere mer en kvalifisert..

 

Jeg er enig i at bøtenivået er for høyt her i Norge, men dere som er så inn i HELVETES tykk i hue burde fått støt hver gang dere nærma dere en bil.

 

:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, du synker lavt din stakkars vesle taperunge.. gå å legg deg før pappa gir deg ris på stompen, bare det at du kaller trøndere for bønder og er sjøl fra ålesund beviser iq på godt under det som er normalt for en 12-åring. Bønder er vinnere, sosser er tapere.

 

du er verre enn sosser, for du er ikke gamal nok for den her engang er du vel?::scooter:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår