Gå til innhold

Passasjer til en som ikke har lappen, straff?

Ranger emnet


MusabaN1

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La denne tråden få legge seg ned og dø. Han fikk vel strengt tatt svar på spørsmålet sitt, og, ja, jeg er alltid med på en god flame-war, men dette blir for tåplig. Argumenter som vitner om en nese som aldri har forlatt grensa til Oslo's beste vestkant blir bare plagsomt.

 

Jeg har bodd i Oslo/Bærum, Hønefoss, Sogndal/Kaupanger, Tromsø, Ålesund, Volda, Kristiansand og Hole..

 

Dessuten 16 forskjellige land

 

Så fuck off ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og jeg er dypt skuffet over at du ikke vet hvordan man staver "overrasket" :( Men skjønner deg hvis du er bonde.. Da har du jo gitt opp skolen for lengst

 

Jeg er desverre ikke bonde.. :)

 

Men er glad for at du endelig har fått noen å snakke med da.. selv om det er over internett:) :thumb han dere "buskmann" eller hva han heter, er en potensiell venn:) så da har du kanskje 1 snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, kommer en bondeknøl til Oslo for å ta meg? Da skal vi se hvor tøff i hatten DU blir når du møter meg nedi Grønland.. Ta med deg alle traktorvenna dine også så får vi se hvem av oss som løper for livet

 

Haha, Grønland ja.. You go girl :thumb

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! greit det! Jeg skal bo en helg på grønlandstorget om 2 uker, så vi kan da alltids arrangere noe.

Så må jeg få sagt, at jeg er imot vold.

Men det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke utøver det om jeg finner det nødvendig.

Sist gang en fra Oslo skulle "ta" meg endte han opp med å grine og unnskylde seg for meg mens han satt på rumpa. Sørgelig fyr.

De fleste har det i kjeften, og du er intet unntak.

Skal jeg skryte over hva faren min driver med jeg og?

DU har jo absolutt ingen grunn til å skryte over hva pokker familien din har jobbet for å oppnå. Du har jo bare blitt med på bølgen.

Skulle ha vært spruta ut på mors laken du.

Foreldrene dine burde skjemmes over å ha gjort en så utrolig dårlig jobb på å oppdra deg.

kanskje de bare ga blanke i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har det ja, når dere velger et yrke som gir 170 000kr i året? hah.. Gikk ikke så bra på skolen med deg eller?

 

må huske på at alt her i livet dreier seg ikkje om penger... Å går faktisk ganske bra me meg på skule, ligger vle på 4,5-5 i snitt så eg klager ikkje, men har kje planer om å bli bonde hellår. Men far min hadde ca samme snitt og han er bonde, så trur ikkje bondeyrket har så mye hvordan du gjør det på skulen, meir med interessene.

 

Å eg trur du har det mest i kjeften etter som eg ser det an, ville sett trynet ditt viss me kom med alle traktorvennene våre som du seier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har talenter, mens andre har rik familie og trenger ikke talenter. La nå ungen kjøre så mye han vil, så får det gå som det går.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har talenter, mens andre har rik familie og trenger ikke talenter. La nå ungen kjøre så mye han vil, så får det gå som det går.

 

emthup.gif

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai.. gadd du å bruke så mye tid på meg altså? :)

Tydeligvis

Nei her er det bare tragiske bønder som kommer utenbysfra som burner smultringer som tror det trollbinder de digge damene våre :)

Jasså, ja. Gå bort til noen av disse og spør hvor de kommer i fra a! Det finnes stygge folk i byen som bare MÅ råne og spinne rundt. Ikke bare "kjekke" folk som deg desverre

 

Jeg kjører for å komme meg til trening, gjøre ærend i byen og kjøre kompiser her og der noen helger.. Uten feit basser og Wonderbaum i ruta, men hvite skinnseter og orginale xenonlys! lol..

La oss se på busstabellen, det går jo buss vært 10 min, så dette er bare en grunn som er helt på tryne :)

Også kan det nevnes at bilstandaren på de i bygda der jeg bor faktisk øker betraktelig. Snakk om biler med skinn, nok effekt, pent utseende, org xenon. Om de har wonderbaum eller ikke driter jeg i. Liker man duften av dette, så hvorfor ikke?

Og, det er snakk om folk helt nede i 18 års alderen.

 

Så kult du kjenner han da! Jeg driter i om det er valmet eller MF.. Han driver garantert ikke BARE på med korn og dyr ihvertfall.. lukter jeg et dusinvis av bankran her eller?

 

Ta en titt på dette:

http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.5379934

 

Merk deg "En bonde tjener gjennomsnittlig 170 000kr"

haha jeg trodde de ihvertfall kunne krype over 200 000..

 

Vi klovner tjener FORTSATT bedre enn en bonde, kjoompis :thumb

Onkelen min, har vært beskyldt for skattesnusk og kriminell virksomhet ja, ALDRI dømt PGA han kunne faktisk dokumentere en gjenomsnittintekt på ca 250-300k i året ;)

PRIORITERINGER er noe fint noe

GOD HELG! :cheers:

Litt for sent, men håper du og hadde en god helg:)

 

Jeg har bodd i Oslo/Bærum, Hønefoss, Sogndal/Kaupanger, Tromsø, Ålesund, Volda, Kristiansand og Hole..

 

Dessuten 16 forskjellige land

 

Så fuck off ;)

JAAA. du er vell 16 - 17 år?

At du har vært disse plassene tror jeg på, men bodd. Det tviler jeg sterkt på.

 

Noen har talenter, mens andre har rik familie og trenger ikke talenter. La nå ungen kjøre så mye han vil, så får det gå som det går.

 

En dag sier det pang og han har tatt livet av en person PGA manglendes opplæring. Du ønsker virkelig dette? Enig med det andre!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår