Gå til innhold

Passasjer til en som ikke har lappen, straff?

Ranger emnet


MusabaN1

Anbefalte innlegg

Haha.. Bare kjipt at vi tjener 30 ganger bedre enn en bonde da :)

Tjener du som liten klovn så mye?

 

Ork bruk bønder til noe negativt da de er vi som faktisk holder Norge i live ved å bruke hele livet vårt på å holde avl, dyrke frukt og grønt osv. Er du ikke takknemelig for det så kan du godt flytte ut av landet =)

At bønder råner rundt i sure opler og traktorer? So what?

 

 

Sitter du og kjører uten lappen etter offentlig vei så håper jeg en dag du må ta konsekvensene for det. Siden du sikkert bare kjører rundt for å være en tøff liten unge :)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, kjompis! Du, lille tufsen har 300k i året?

Du sitter jo der og er breial bak tastaturet så, jo du tøffer deg jo litt. Kaller folk gay, dum, osv. osv... Ikke at det funker da, men. Jeg trenger vel heller ikke å nevne at det var deg jeg sikta til når jeg sa valp?

"Haha CP" <--- Enda et fjortisutrykk. Har verken CP eller andre dysfunksjonaliteter jeg. Men, du har jo. Du kan jo ikke å skrive skikkelig engang.

 

Uansett!

 

Du er en idiot, som ikke har noe bak rattet å gjøre, om du ikke har en som har hatt lappen sammenhengende i mer enn 5 år til å være barnevakt for deg da. Den saken er jo helt klar. Og om du ikke har fattet det enda, så er det mer som feiler deg enn bare dysleksien.

 

Ja, du har litt å lære av meg. Men det kommer du vel aldri til å innrømme for deg selv. Ikke har jeg noen interesse av å oppdra deg heller. Noe foreldrene dine skulle ha gjort...

 

Du må jo skjønne det, at det er pappa som har 300k i året, og derfor tror han at han også har det:titties:

 

Kort sagt: Du er en idiot, kjører du på noen er du gjeldsslave til pappa betaler for deg, og du får utsettelse. Om du eier vett og respekt for andre sitt liv(mener å ha lest at du sier du er en dykktig sjåfør, BS!), så gir du en god en i å kjøre før du har fått den opplæringen en sjåfør trenger, og faktisk lære deg å kjøre bil. Envher idiot skal klare som 15-åring å ta bilen og kjøre den på veien, men du kan ikke nødvendigvis å kjøre bil for det. Håper du blir tatt, så du får deg en lærepenge! Og helst før du treffer noen eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kjompis! Du, lille tufsen har 300k i året?

Du sitter jo der og er breial bak tastaturet så, jo du tøffer deg jo litt. Kaller folk gay, dum, osv. osv... Ikke at det funker da, men. Jeg trenger vel heller ikke å nevne at det var deg jeg sikta til når jeg sa valp?

"Haha CP" <--- Enda et fjortisutrykk. Har verken CP eller andre dysfunksjonaliteter jeg. Men, du har jo. Du kan jo ikke å skrive skikkelig engang.

 

Uansett!

 

Du er en idiot, som ikke har noe bak rattet å gjøre, om du ikke har en som har hatt lappen sammenhengende i mer enn 5 år til å være barnevakt for deg da. Den saken er jo helt klar. Og om du ikke har fattet det enda, så er det mer som feiler deg enn bare dysleksien.

 

Ja, du har litt å lære av meg. Men det kommer du vel aldri til å innrømme for deg selv. Ikke har jeg noen interesse av å oppdra deg heller. Noe foreldrene dine skulle ha gjort...

 

Ja, og om du tror meg eller ikke, driter jeg i ;)

 

Ja jeg tøffer meg litt ass.. Faen funker det ikke altså?:afro

 

Meg du sikta til? Åhh tøffer deg meg å kalle folk valp, tufs og idiot eller? fjortis ass :afro

 

Bra for deg at du ikke har dysleksi:) Da er vi to.. Kjompis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener du som liten klovn så mye?

 

Ork bruk bønder til noe negativt da de er vi som faktisk holder Norge i live ved å bruke hele livet vårt på å holde avl, dyrke frukt og grønt osv. Er du ikke takknemelig for det så kan du godt flytte ut av landet =)

At bønder råner rundt i sure opler og traktorer? So what?

 

 

Sitter du og kjører uten lappen etter offentlig vei så håper jeg en dag du må ta konsekvensene for det. Siden du sikkert bare kjører rundt for å være en tøff liten unge :)

 

Ja, klovner tjener ihvertfall bedre enn bønder : )

 

Jaja, bra dere holder Norge i live..(Y)

Eneste jeg syns at rånekulturen er ekstrem, og det så og si kun er bønder som råner. Jeg kan godt bruke "harry" for min del om det får deg til å føle deg bedre :)

 

Jaja du får drømme videre! Du har tydeligvis ikke lest hele topicen (som for min del har gått litt vel langt nå:O ) der jeg sier at jeg ikke kjører for å tøffe meg i det hele tatt. Jeg er en ydmyk sjåfør som tar hensyn. Ikke en bonde, oi sorry.. Harry gutt som drar på 200km/t på sletta og burner smultringer..

 

...Men for all del, hold Norge i live!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo skjønne det, at det er pappa som har 300k i året, og derfor tror han at han også har det:titties:

 

Kort sagt: Du er en idiot, kjører du på noen er du gjeldsslave til pappa betaler for deg, og du får utsettelse. Om du eier vett og respekt for andre sitt liv(mener å ha lest at du sier du er en dykktig sjåfør, BS!), så gir du en god en i å kjøre før du har fått den opplæringen en sjåfør trenger, og faktisk lære deg å kjøre bil. Envher idiot skal klare som 15-åring å ta bilen og kjøre den på veien, men du kan ikke nødvendigvis å kjøre bil for det. Håper du blir tatt, så du får deg en lærepenge! Og helst før du treffer noen eller noe..

 

Ja, er det ikke sånn at far og sønn har delt lønn da? :afro

 

Å, hvor har du lest det?

 

 

Jess du får håpe og be til din gud så mye du vil, lykke til! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klovner tjener ihvertfall bedre enn bønder : )

 

Jaja, bra dere holder Norge i live..(Y)

Eneste jeg syns at rånekulturen er ekstrem, og det så og si kun er bønder som råner. Jeg kan godt bruke "harry" for min del om det får deg til å føle deg bedre :)

 

Jaja du får drømme videre! Du har tydeligvis ikke lest hele topicen (som for min del har gått litt vel langt nå:O ) der jeg sier at jeg ikke kjører for å tøffe meg i det hele tatt. Jeg er en ydmyk sjåfør som tar hensyn. Ikke en bonde, oi sorry.. Harry gutt som drar på 200km/t på sletta og burner smultringer..

 

...Men for all del, hold Norge i live!:)

 

Blir rett å slett jævla irrtert av å lesa alt detta... du må jo for det første var komplett idiot som driver kjører uten lappen med passasjerer!

 

eg har spurt før og spør igjen, hvorfor drar du inn bøndene i dette? det er kanskje på bygdene og i utkant strøk av byer det er mest råning, men dette har ingenting med bønder å gjøre. Du har ingen anelse om ka arbeid det er å være bonde, og hvor dårlig betalt det yrket egentlig er! Så du skal være gla for at nåken er bønder å at du har mat på bordet kvar dag!

 

og ka e egentlig problemet med å være litt "harry"? Fordi du kanskje er ein jævla soss med buksene trødd oppi dei kvite volcom sokkane din så må vel andre få være harry om dei vil!

 

Nei det beste hadde nok vært om du gikk til politiet og anmeldte deg selv og blei bura inne ei god stund. Da trur eg alle som skriver her hadde blitt stor fornøyde!:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klovner tjener ihvertfall bedre enn bønder : )

 

Jaja, bra dere holder Norge i live..(Y)

Eneste jeg syns at rånekulturen er ekstrem, og det så og si kun er bønder som råner. Jeg kan godt bruke "harry" for min del om det får deg til å føle deg bedre :)

 

Jaja du får drømme videre! Du har tydeligvis ikke lest hele topicen (som for min del har gått litt vel langt nå:O ) der jeg sier at jeg ikke kjører for å tøffe meg i det hele tatt. Jeg er en ydmyk sjåfør som tar hensyn. Ikke en bonde, oi sorry.. Harry gutt som drar på 200km/t på sletta og burner smultringer..

 

...Men for all del, hold Norge i live!:)

 

HAHAHHAHA!

Jeg syns synd på deg som må bruke bønder som et motargument mot din patetiske handling med å kjøre rundt uten lappen.

Så, om du ikke kjører rundt for å være tøff, hvorfor gjør du det da? Du råner nok du og, du tør bare ikke inrømme det ;)

200 på sletta og burne smultringer er noe byklyser som deg gjør da dere ikke klarer å håndtere bil på annen måte.

Om du i det heletatt er en sjåfør som er ydmyk og tar hensyn, JA DA HADDE IKKE DU KJØRT! Sålenge du ikke har lappen

 

Kom med en god grunn til at du kjører uten lappen, utenom at du skal tøffe deg så kanskje jeg og noen andre her får et nytt syn på denne saken. "tøffen!"

 

Og ang lønna til bonden i slekta mi

2 nye traktoer av typen valmet, en gammel volvo BM, 1 stk gårdsbil, 2stk nyere bruksbiler, 2 stk nyrestaurerte hus, 1stk nyrestaurert fjøs, påbygg på fjøs, ganske nytt utstyr inne der og masse utstyr til bil og traktorer

Gjeld? NADA!

Jeg må fortsatt si meg litt skeptisk til at klovner som deg tjener så mye bedre:wonder:

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får legge meg.. begynner å bli sent nå ass

 

Åja, du er litt kul som kjenner de da..

Jeg kan ihvertfall garantere deg at alle de pengene kommer ikke fra alle grisene ;)

 

God natt sweety.. :)

 

 

Jöye meg, jeg häper at det er kun bak tastaturet du oppförer deg slik som dette. Ellers sä tror jeg du sliter i det daglige liv.

 

Snörrunger az...bullshit

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bone og er stolt av det.. drikker 96 gjør jeg og.. så det holder... råner er jeg også kalt... hva er galt med det?? liker å råne... bilen min er hobbyn min... ikke alle som sitter på pc dagen lang å snakker piss å tøffer seg som MusabaN1. om han har så mye penger som han sier så rart han ikke kan kjøpe seg falskt førerkort da???...så lam at det ikke er til å tru...en ting er å kjøre bil før man har lov.. det tror jeg noen andre har også.. mn å skryte om det er en annen ting.. da er det bare lamt... virker som meninga med tråden var å skape en diskusjon så han får ut sin aggresjon der han sitter forran pcen hele dagen å liksom har så masse penger fordi farens hans har det å hann er ei barnerompe som ikke vet hva penger er enda... dra på sosialen å skaff deg et liv da!!!

 

smack that bitch!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke sånn at far og sønn har delt lønn da? :afro

 

Å, hvor har du lest det?

 

 

Jess du får håpe og be til din gud så mye du vil, lykke til! : )

 

På side en tenkte jeg "Så what, det har jo gått bra, det går forhåpentligvis bra frem til han får lappen (går sikkert dårligere da) og han er tydeligvis ansvarsfull når han tenker på medpassasjerer osv". Så begynte innleggene å komme, det måtte jo skje.. Så kom svarene dine. Og nå sitter jeg her og lurer på om du egentlig er moden nok til å sitte bak et ratt i det hele tatt.. Når du tar av så mye når folk bak et tastatur skriver til deg, hva skjer da i trafikken..? Du klarer å holde deg behersket, eller? Sålenge hele tråden bare ikke er deg som kødder med oss da..

 

Og harry-kommentaren går ikke på meg.. Vi kan jo se litt på bosted osv. i Oslo, så kan vi jo finne ut hvem som er mest harry utifra det.. You talk the talk, but do ya walk the walk? :thumb

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Drift-R ,Tape-R,Robert etc fått en sønn ;)

Syns dette kan høres ut som den sønnen..hehe

Stor og fæl i kjeften,og elsker å få i gang en diskusjon med kontroversielle utaelser :)

 

God helg

 

Ja jeg er sønnen deres ja:)

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor dere gidder å bruke tid på å skrive opptil 200 ord til meg.. Ingenting kunne nemlig brydd meg mindre enn noen som skriver på et forum.. Men for all del bare fortsett om dere kjeder dere, jeg er alltid klar :m'm:

 

Btw, dere som føler dere truffet fordi jeg heller bruker ordet "bonde" istedet for "harry"

ta denne testen som jeg tilfeldigvis kom over:

 

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=48681

 

GOD HELG!:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke! Hvis du ser på vegtrafikkloven §§ 24 og 24a ( http://lovdata.no/all/tl-19650618-004-004.html ) og tapsforskriften kap 8 ( http://lovdata.no/for/sf/jd/td-20031219-1660-008.html ).

 

Hvorfor skal folk alltid synse om ting de ikke veit her inne? Jeg uttaler meg ikke om mekaniske ting for det veit jeg ingenting om...

 

Som du kanskje vet, så praktiseres ikke alltid ting etter regelverket... Jeg referer til aktuelle hendelser. Man kan jo selvsagt ikke straffes for å ikke ha sjekket om føreren har førerkort, men man burde jo vite bedre enn å sette seg i en bil man VET fører ikke har lappen? Eller fungerer det bare slik for meg?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side en tenkte jeg "Så what, det har jo gått bra, det går forhåpentligvis bra frem til han får lappen (går sikkert dårligere da) og han er tydeligvis ansvarsfull når han tenker på medpassasjerer osv". Så begynte innleggene å komme, det måtte jo skje.. Så kom svarene dine. Og nå sitter jeg her og lurer på om du egentlig er moden nok til å sitte bak et ratt i det hele tatt.. Når du tar av så mye når folk bak et tastatur skriver til deg, hva skjer da i trafikken..? Du klarer å holde deg behersket, eller? Sålenge hele tråden bare ikke er deg som kødder med oss da..

 

Og harry-kommentaren går ikke på meg.. Vi kan jo se litt på bosted osv. i Oslo, så kan vi jo finne ut hvem som er mest harry utifra det.. You talk the talk, but do ya walk the walk? :thumb

 

 

Eirik

 

Ja, hvis dere tror jeg er seriøs i mine "irriterende" uttalelser bør dere tenke om igjen..

 

At noen er frekk, gjør det bare gøyere for meg :)

 

Dere som tror jeg er villmann i trafikken, tar feil.. Men det gidder jeg ikke forklare enda en gang.

 

Åh, du er kul som bor i Oslo.. Da gikk ikke den kommentaren min på deg.. Faen ass

 

Skål! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bone og er stolt av det.. drikker 96 gjør jeg og.. så det holder... råner er jeg også kalt... hva er galt med det?? liker å råne... bilen min er hobbyn min... ikke alle som sitter på pc dagen lang å snakker piss å tøffer seg som MusabaN1. om han har så mye penger som han sier så rart han ikke kan kjøpe seg falskt førerkort da???...så lam at det ikke er til å tru...en ting er å kjøre bil før man har lov.. det tror jeg noen andre har også.. mn å skryte om det er en annen ting.. da er det bare lamt... virker som meninga med tråden var å skape en diskusjon så han får ut sin aggresjon der han sitter forran pcen hele dagen å liksom har så masse penger fordi farens hans har det å hann er ei barnerompe som ikke vet hva penger er enda... dra på sosialen å skaff deg et liv da!!!

 

smack that bitch!!!

 

haha.. Har du vurdert å melde deg inn i Dysleksiforbundet.no eller? For dette fikk jeg virkelig ikke med meg :S

Prøv å omformulere det jævlige innlegget ditt, så skal jeg svare deg, kjoompis!

 

SMACK THAT BITCH! lool

 

God Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår