Gå til innhold

bjirns Golf V TDi

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke helt kjent med kameraet enda. Tok vel en 200 biler. Og noen få bilder.

 

Først en liten vaskerunde.

IMG_0090.jpg

IMG_0092.jpg

 

En eller annen fyr som på død og liv MÅTTE vaske mattene.

IMG_0093.jpg

 

Så opp til nipedalen for å prøve å komme oss helt ned på stranden og rulle noen narkiser ut i vannet. (fant ingen narkiser, kom oss heller ikke helt ned)

 

IMG_0103.jpg

IMG_0111.jpg

IMG_0115-1.jpg

 

En lykkelig eier fra sin beste side.

IMG_0116.jpg

 

Dette var vel mer riktig.

IMG_0117.jpg

 

Så dro vi opp til fjoddefjord for å le av noen rånere. (alle hadde gjemt seg når vi kom)

IMG_0122.jpg

IMG_0130.jpg

IMG_0132.jpg

IMG_0135.jpg

IMG_0139.jpg

IMG_0150.jpg

 

Ferdig tilgriset interiør

IMG_0158.jpg

 

Steinknuserverket

IMG_0164.jpg

 

En eller annen fyr som ville bli avbildet med bilen.

IMG_0168.jpg

 

Gikk litt fort hjemover.

IMG_0183.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0190.jpg

IMG_0191.jpg

 

F9z

IMG_0193.jpg

 

bjirn prøvde å rygge inn i butikken. Men tok til fornuft sånn rundt der han står.

IMG_0202.jpg

IMG_0206.jpg

Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb.

 

trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er originale lykter såvidt meg bekjent. Bilen er eid av en 55år gammal familiefar før meg, så jeg er smått tvilendes til at han har giddet å skifte frontlykter... Men de ser litt mørkere ut på bildet enn de er, tror jeg.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

pen golf. min er ganske lik som din.

er vel ikkje intr å kjøpe led baklamper eller lamin-x film til front og baklykter??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som vet hvor mye arbeid det er å demontere den rammen som er rundt bakvinduet? Den som hattehyllen henger i? Jeg har en ny en liggende, for de som du fester hattehyllen i er knekt på den som står i...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mye arbeid det er å demontere den rammen som er rundt bakvinduet? Den som hattehyllen henger i? Jeg har en ny en liggende, for de som du fester hattehyllen i er knekt på den som står i...

 

Veldig enkelt. Først må du skru ut to skruer som er inne i håndtakene midt på luka. Så henger dekselet i klips langs hele kanten. Riv fra en side til en annen, eller helst rett ut.

Hvis du river i under eller overkant og ned har hele dekselet lett for å briste på midten.

 

Når den er nede kan du ta av resten av ramma som også henger med klips.

 

Alltid litt knot å montere fast igjen, men litt rette slag på rette plassene samt pass på at du heletiden har det riktigt plassert før du bruker makt så skal det komme på plass igjen.

 

Fjern også bakruteviskeren mens du har nede dekselet. Tar to min ekstra. Trenger litt rutelim og en plastpropp for å tette hullet i ruta.

 

Marzo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår