Gå til innhold

bjirns Golf V TDi

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd om min bil.

Bilen er en 04 mod Golf V TDi med 105 hester.

Den ble kjøpt 23 desember, etter at jeg kom til å drepe hondaen jeg hadde i en murvegg.

 

Bilen er kjøpt hos Møller Bil Nesttun. Jeg var mange ganger oppom der for å finne meg en bil, og hadde egentlig speilet meg inn på en rød 1.6 liters femmergolf. Men denne ble solgt rett før jeg fikk slått til. Så da tok jeg en runde til oppå taket, der jeg hadde blitt godt kjent etterhvert. De hadde akkurat fått inn en ny Golf, en sort TDi med litt småting ekstra som jeg likte. Så jeg slo til på denne.

 

IMG_2642_copy.jpg

IMG_2643_copy.jpg

IMG_2645_copy.jpg

IMG_2647_copy.jpg

IMG_2650_copy.jpg

 

Beklager elendige bilder, men hadde bare et gammelt digitalkamera fra 2002 for hånd, så da benyttet jeg det. Bildene vil nok bli byttet ut med noen bedre senere.

 

Det ekstra utstyret som gjorde at jeg ville ha denne bilen, var bl.a klimaanlegg, grøftelys og hengerfeste. Sistnevnte var litt bob-bob, da det ser fælt ut. men det var ganske praktisk.

 

Planene for bilen er ikke så alt for store.

Jeg kan nevne følgende:

  • Ny headunit med støtte for mp3
  • Nye sommerfelger, mellom 17" og 19"
  • En leppe foran
  • Senk, helst justerbart og rustfritt
  • Muligens bytte til 3eikers ratt, da dette er grusomt

 

Ellers vil det nok bli endringer i planene etterhvert, og jeg kommer nok til å gjøre andre ting enn det som står på listen og.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thunder: De som er på bildet av din? Får se når den tid kommer, de ser jo helt greie ut.

 

Jeg har i dag gjort mitt første impulskjøp, som var utenfor listen: Øyelokk!

rmk5_black_front_schr_h1.jpg

Slike. Ser at jeg muligens må ha emblemfri grill og.

De kostet svimlende 170 kroner :D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger endel på ebay, til 15-30 pund. 40 pund i frakt da... Så da blir vel streetdesign billigere... Men hvordan er passformen da? Og må vel sveise panseret og, siden emblemet går inn i det og.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært inne der og sett. Har noenlunde roen på hvor jeg skal leite, siden jeg har hatt to 3'ergolfer før, må bare få satt meg ned og surfet gjennom alt :) Ser forøvrig ut som webshopen til nbs er nede akkurat nå.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som den ene riegerleppa til streetdesign. Jeg syns den var kledelig jeg og. Ligner de ikke?

XL_43bb15c12bfbca0146fbc52ab0b557be.jpg

http://www.streetdesign.no/?id=25677

 

Edit:

Jeg har forøvrig funnet utrolig mye jeg har lyst på på http://www.tmtuning.com/vw/ ... Bare å vente til dollaren faller igjen nå...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår