Gå til innhold

bjirns Golf V TDi

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

Tror jeg beholder viskeren bak, den er faktisk til nytte for meg når jeg bor så langt i gokk som jeg gjør...

Men takk for guide, nå har jeg noe å finne på når jeg kjeder meg!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

80956.jpg

Er det bare autospar som har vært ufattelig dårlig til å ta bilde av produktet her, eller er dette lego-lykter?

 

Jeg driver og snuser litt på felger, senk og nye lykter for tiden. Og forsåvidt en GTi-front. Men blir med snusingen, da jeg er megagniten av meg...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Da var det endelig noe som skjedde her.

Senkesett er kjøpt inn, kjøpt av Thunder her på forumet for en hyggelig penge. Det er 30/30 mener jeg, så blir vel til at jeg bruker senkeskåler foran for å unngå standard tyskersenk.

Det neste på listen blir vel ny spiller og nye felger. fikk sett litt på Thunder sin bil i dag, og ser at det må bli minimum 18" felger hvertfall. Jeg var redd det ville bli for stort, men nei.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får desverre ikkje senkeskåler til golf v...

17" er minimum på golf og max 19". eg har 18" på min eg er fornøyd med komforten.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke så mye akkurat nå, har en del ting som har skjedd privat som gjør at ting tar tid. Men driver og leter etter felger nå, og ny spiller. Så kommer nok oppdateringer om ikke så lenge.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke så mye akkurat nå, har en del ting som har skjedd privat som gjør at ting tar tid. Men driver og leter etter felger nå, og ny spiller. Så kommer nok oppdateringer om ikke så lenge.

Det blir nok veldig bra med senk. Har lurt på nye felger selv og men er egentlig veldig fornøyd med felgene mine etter at jeg fikk lakkert dem i en litt spesiell farge.

Tror jeg hadde gått for 19" om jeg var deg. Bilen svelger lett 18" og det ser nesten litt lite ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det kjøpt inn en ny spiller. Dobbeldin sak med DVD, GPS, blåtann, ryggekamera og sånn tull. Er en billig spiller, og fikk den til en meget hyggelig pris på finn.no! Får se om jeg greier bytte den i løpet av noen dager.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår