bjirn Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg tenkte mer noe i retningen dette jeg! Men fra spøk til mindre spøk. I morgon skal jeg og syrefisk ut og teste nye kamera hans, så da blir det gjerne et bilde eller to av bilen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ikke helt kjent med kameraet enda. Tok vel en 200 biler. Og noen få bilder. Først en liten vaskerunde. En eller annen fyr som på død og liv MÅTTE vaske mattene. Så opp til nipedalen for å prøve å komme oss helt ned på stranden og rulle noen narkiser ut i vannet. (fant ingen narkiser, kom oss heller ikke helt ned) En lykkelig eier fra sin beste side. Dette var vel mer riktig. Så dro vi opp til fjoddefjord for å le av noen rånere. (alle hadde gjemt seg når vi kom) Ferdig tilgriset interiør Steinknuserverket En eller annen fyr som ville bli avbildet med bilen. Gikk litt fort hjemover. F9z bjirn prøvde å rygge inn i butikken. Men tok til fornuft sånn rundt der han står. Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du mørke lykter framme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Klin originale lykter foran Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Det er originale lykter såvidt meg bekjent. Bilen er eid av en 55år gammal familiefar før meg, så jeg er smått tvilendes til at han har giddet å skifte frontlykter... Men de ser litt mørkere ut på bildet enn de er, tror jeg. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Har du mørke lykter framme? 04' modellen har litt annerledes lykter enn '05- og opp. Lyktene er grå inni, mens de nyere er chrome. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Da var golfen hjemme fra service, fått nye bærebruer foran og bak. Har og fått øyelokk nå, men venter litt med å montere de. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 pen golf. min er ganske lik som din. er vel ikkje intr å kjøpe led baklamper eller lamin-x film til front og baklykter?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Da var golfen hjemme fra service, fått nye bærebruer foran og bak.Har og fått øyelokk nå, men venter litt med å montere de. Hvor mye betalte du for det? bilen har gått, km? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvor mye betalte du for det? bilen har gått, km? Jeg betalte 0 hardt tjente kroner for det, og bilen har nettopp rundet 120 000 km. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ingenting nytt å melde. Jeg vasket den forleden dag da! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Noen som vet hvor mye arbeid det er å demontere den rammen som er rundt bakvinduet? Den som hattehyllen henger i? Jeg har en ny en liggende, for de som du fester hattehyllen i er knekt på den som står i... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Noen som vet hvor mye arbeid det er å demontere den rammen som er rundt bakvinduet? Den som hattehyllen henger i? Jeg har en ny en liggende, for de som du fester hattehyllen i er knekt på den som står i... Veldig enkelt. Først må du skru ut to skruer som er inne i håndtakene midt på luka. Så henger dekselet i klips langs hele kanten. Riv fra en side til en annen, eller helst rett ut. Hvis du river i under eller overkant og ned har hele dekselet lett for å briste på midten. Når den er nede kan du ta av resten av ramma som også henger med klips. Alltid litt knot å montere fast igjen, men litt rette slag på rette plassene samt pass på at du heletiden har det riktigt plassert før du bruker makt så skal det komme på plass igjen. Fjern også bakruteviskeren mens du har nede dekselet. Tar to min ekstra. Trenger litt rutelim og en plastpropp for å tette hullet i ruta. Marzo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg