Gå til innhold

Statoil har byttet kaffe, hva syns du?

Ranger emnet


wabby

Hva syns du om den nye kaffen til Statoil?  

22 stemmer

  1. 1. Hva syns du om den nye kaffen til Statoil?

    • Den er god :)
      7
    • Syns den har blitt dårligere :(
      16


Anbefalte innlegg

Fra 1 desember i år byttet Statoil merke fra Friele til noe anna humbug, selv merket jeg at kaffen smakte annerledes og ikke så god som før.

 

Snakket med betjeningen og fikk vite at de har byttet merke fra 1 desember.

 

Hva syns dere? Har dere merket noe forskjell?

 

For min del syns jeg det er tragisk da jeg har hatt kopp hos statoil i mange år.....

 

De skal også bytte ut tørrmelka / melkeproteinene om litt. Dette for de som bruker dette... Og jeg som var så glad i Latte :S

 

NB:

For de som ikke skjønner... Så gjelder denne tråden KUN for de som drikke kaffe. Ingen vits å ødelegge tråden med usaklige innlegg!

 

 

(Var ikke helt sikker hvor denne tråden burde være, men om moderator mener denne passer bedre under "stripa", så venligst flytt den ;) )

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen er ikke blitt bedre, det er sikkert. Hva synes dere om 2009-koppen da? Likte ikke den heller jeg, men det er vel bare vanesak.

 

Jeg sliter å drikke av den. Lokket er dritt, må lage sugetrut for å komme til hullet. Bunnen er også designet av en idiot, blir jo smal der. Flere sliter med org koppholdere fra bilen.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffen er ikke den samme nei, men synes den er helt OK:)

vil samtidig klage over burgerne. Jeg var ofte innom i pausen på jobb på statoil og kjøpte en 200g burger. Alltid vært min favoritt. Men nå har de vist byttet leverandør og burgerne har blitt mye mindre! Tosken i kassa sa at burgerne er like store bare at den nye er tykkere og mindre i diameter. Vell, blir langt i fra like mett iallefall..

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Statoil bare hatt kaffeautomat uansett? Hva dem putter på den er jo ikke så farlig for det blir jo skvip uansett.

Kaffen på tidligere Hydro Texaco / YX (Nåværende Shell / Seven Eleven - She11) er jo best. Den blir traktet skikkelig - og er Friele kaffe :)

 

kaffen er ikke den samme nei:( vil samtidig klage over burgerne. Jeg var ofte innom i pausen på jobb på statoil og kjøpte en 200g burger. Alltid vært min favoritt. Men nå har de vist byttet leverandør og burgerne har blitt mye mindre! Tosken i kassa sa at burgerne er like store bare at den nye er tykkere og mindre i diameter. Vell, blir langt i fra like mett iallefall..

Men det er sant som han sier...

Da jeg jobbet på Hydro Texaco hadde vi Chef burgere. Etter at jeg sluttet gikk de over til et annet merke, eller om de bare hadde kommet i "ny" fasong husker jeg ikke, men disse var mindre og tykkere, så de satte seg fast i den burgermaskinen vi hadde der.

Men de veide fortsatt 200g :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til info så er ikke 200g, helt virkelig 200g. En kompis av som jobber på statoil, sier at på de pakkene de får med "200g", så står det 160g. Vet ikke helt om det er over norgesbasis, men er ihvertfall på 24timern her på Hamar.

 

Kaffen er heller ikke like god nei.. Litt skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til info så er ikke 200g, helt virkelig 200g. En kompis av som jobber på statoil, sier at på de pakkene de får med "200g", så står det 160g. Vet ikke helt om det er over norgesbasis, men er ihvertfall på 24timern her på Hamar.

 

Kaffen er heller ikke like god nei.. Litt skuffende.

 

Stemmer bra dette, "de skal vere 200g" før de blir steikt å pakket videre da alt blir varmet i mikro på stasjonen :/ smaker heselig gjør dem å

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er vant til pals kaffe fra jobben, så alt annet er jo godt i forhold, men hakke fått med meg at dem har bytta leverandør nei. Er vel for å tjene mere penger, da friele ikke er verdens billigste.

Pals er btw den kaffen dem bruker på color line.

Dem som har tatt strømstadferja vet at den smaker møkk

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen på Statoil har aldri vært kjempegod, men nå er den nå ikke noe bedre i hvertfall...

 

Hamburgere på Statoil har ALDRI vært menneskemat!! Eg har jobbet på burgersjappe i min ungdom, så kan hende eg er bortskjemt på akkurat det punktet... Æsj.

 

Da er burgerene på YX bedre. Og kaffen der er SKIKKELIG traktekaffe. Flott altså. Og de redesigner ikkje koppene sine hvertf forbanna år.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår