Gå til innhold

UP uten lys v/ snittmåling

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

Tror jeg har begynt å skjønne opplegget til UP nå.....

Dem gjør ting som ikke er helt bra/ farlig, så har dem større sjanse for å kunne få "trykt" et rissikotilleg igjennom...!

Er jo en farlig jobb dem utfører!!

 

Flire mæ skvætt ihjæl snart!!! HAHAHAHAHAHAH!!!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem tenker seg vel om en gang til en vakker dag da dem lager pannekak av et menneske som skal over et gangfelt eller noe unger/fulle mennesker hopper ut foran dem, eller en bil som står langs veien og har fått noe el.feil slik at nødblinkere ikke går på, og politi meier rett denne bilen/personen...

 

da tenker jeg dem kjører med lys neste gang;) og politiet klager på at vi ikke bruker blinklys midt i byen eller liknende småting?? sjuke folk

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

har til tilder opplevd at purken ligger etter biler og tar snittmålinger på kveldene uten lys på bilene.

det kan ikke være mye lov.

 

har hatt de bak meg ett par ganger natterstid hvor de ikke har hatt lysene på.

 

Hmm... hvis jeg får en bil opp i ræva uten lys en mørk natt så kan jeg love at det blir full gass! Litt nervøs av meg :)

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en viss tanke på at sivilen gjorde det samme med meg når jeg mista lappen. kjørte forbi 3 biler på e18 ingen av de var s60 plutselig kom det en ny bil oppi ræva... å det var ingen av eller på kjøring de kunne komme nedfra så de hadde nok liggi bak der en stund hehe. heldigvis fått igjen lappen nå

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet av en sak som skjedde for et par år siden med en motorsyklist som ble fartsmålt på tidlig kveld...

 

der hadde UP holdt en hastighet på over 200 km/t for å holde følge... uten blålys...

 

spør du meg burde den tjenestemannen som kjørte den bilen vært dømt for grov uaktsomhet i tjenesten.

 

så litt mer off topic...

 

jeg holdt på å anmelde en som holdt laserkontroll i ei rundkjøring en gang...

 

han stod midt i rundkjøringa(som er noe uoversiktlig) og hadde parkert midt i det ytre feltet mellom to av avkjørslene, uten å sette varseltrekant eller varsle på annet vis...

 

det var forresten også plass til en hel bil utenfor rundkjøringa...

 

 

UP trengs definitivt langs veiene, både uniformert og i sivil...

 

men de trenger ikke gjøre farlige situasjoner farligere... de er tross alt der for å trygge trafikken... ikke sørge for fler farligere situasjoner en de som allerede er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår