Jonte Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by vagen er ikke mokkasiner med dusk, flanell skjorter, snus, og bart skikkelig "hot" der oppe og da? kromma hjulbuer sklir rett inn der da. Du høres ut som en uviten amerikaner som trur det går isbjørner i gatene i Norge. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Jonte Du høres ut som en uviten amerikaner som trur det går isbjørner i gatene i Norge. HÆ?? Ekke det isbjørner i gatene i Tromsø dah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Denne tråden var dømt til å ende cirka slik fra begynnelsen av... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by vagen er ikke mokkasiner med dusk, flanell skjorter, snus, og bart skikkelig "hot" der oppe og da? kromma hjulbuer sklir rett inn der da. aapapap ikke diss snus a Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by robhaugen ja, si det til deg selv... men det er ikke det jeg har hørt.. alt nord for Sinsen-krysset er "Nord-Norge" ;) da jeg bodde i bodø i 2 år for å gå på skole ble vi østlendinger kalt "jævlig degos fra sør om sinsenkrysset" helt til jeg påpekte at jeg bodde nord for sinsen (jevnaker). svaret kom kontant - "javel da. jævli nordlending!" så alt nord for sinsen er nok nordnorge lol Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 hehe... da er jeg nordlening jeg da :D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Jeg er jo fra de øvre etasjer i landet vårt, men har bodd i Sarpsborg de siste 10 årene. Og enda når jeg snakker med venner og kjente "der oppe" så kan det hende at de sier at de skal til Stavanger en liten tur og at de kanskje stikker innom. Det er vel ikke så langt unna???? (600 km?) Men, når det skal sies, så var det også en dame fra Østlandet som kom til mitt hjemsted og hoppet av bussen med tråsykkelen sin. Hun tenkte at hun kanskje hun skulle sykle seg en tur å se på Nordkapp. Jeg er fra Indre Troms, og til Nordkapp var det bare 750 km. Så det er helt utrolig hvor lite geografi mange kan om landet vårt. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Alle vet at Nordkapp ligger langt fra Tromsø, men spør noen om himmelretningen fra Tromsø til Nordkapp! Den er mye mer østover enn nordover! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kjørte lastebil her i Nordnorge for et firma like utenfor Oslo. Ei kontordame ringte og spurte om jeg kunne plukke opp en pakke på en butikk i lofoten. Jeg er i Tromsø, så det blir litt vanskelig svarte jeg. Da ble hun litt småsur, og spurte om ikke jeg kunne svinge innom å hente den. Det hastet da virkelig. En liten svipptur fra Tromsø til Lofoten og tilbake til Tromsø og likevel bli ferdig i Tromsø før dagen var omme..... Ba henne hente globusen, og la på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Nismo Kjørte lastebil her i Nordnorge for et firma like utenfor Oslo. Ei kontordame ringte og spurte om jeg kunne plukke opp en pakke på en butikk i lofoten. Jeg er i Tromsø, så det blir litt vanskelig svarte jeg. Da ble hun litt småsur, og spurte om ikke jeg kunne svinge innom å hente den. Det hastet da virkelig. En liten svipptur fra Tromsø til Lofoten og tilbake til Tromsø og likevel bli ferdig i Tromsø før dagen var omme..... Ba henne hente globusen, og la på:D Hahaha Typisk østkantrompis ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Nismo En liten svipptur fra Tromsø til Lofoten og tilbake til Tromsø og likevel bli ferdig i Tromsø før dagen var omme..... Ba henne hente globusen, og la på:D thumpsup Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Gran Hahaha Typisk østkan-trompis ;) Hva er en trompis???? - Noe som har med rompis fra troms å gjøre??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by TurboKnut Hva er en trompis???? - Noe som har med rompis fra troms å gjøre??? ikke begynn med intern spøker a gutta! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Neida, det er INGEN internspøk og ingen må føle seg fornærmet eller berørt. Jeg bare hadde litt feil trykk på stavelsen når jeg leste innlegget i tråden over, og kom på at .... det måtte det være... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Neida, det er INGEN internspøk og ingen må føle seg fornærmet eller berørt. Jeg bare hadde litt feil trykk på stavelsen når jeg leste innlegget i tråden over, og kom på at .... det måtte det være... Dessuten har det vel ingenting med tråden å gjøre. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg