Gå til innhold

-=xTra=- Turbokonvertering av Renaut 19!

Ranger emnet


-=xTra=-

Anbefalte innlegg

Stilig prosjekt! bilvalg litt utenom det vanlige :D

 

Hvor mye måtte du ut med for rørbøyene hos Ruukki? Er de syrefast/316L ?

 

Skal til å lage en manifoild selv ser du :)

 

Var egentlig litt dyrere enn forventet der.. Måtte ut med ca 1100kr 12 stk bøyer. Har ikke helt peiling på metall å sånt, men vet bare at det var rustfritt stål :P

 

bare å skru ut skruen det, og dra motor'n på starter'n så seru om olje spruten står opp av motor rommet vettu;)

 

hehe.. ja sant nok, kan prøve det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

finni ut hva du skal gjøre med bensintilførsel? gjorde noe av det samme med volvoen min engang. da kjøpte jeg ett tilleggsprut fra KRB. het det autotronic sm4 eller no. 2dyser rett i trykkrøret før innsuget, mapsensor og en hjerne som var justerbar ved forskjellige turtall.. funka helt greit. ligger å støver ned her hvis du er inntresert.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finni ut hva du skal gjøre med bensintilførsel? gjorde noe av det samme med volvoen min engang. da kjøpte jeg ett tilleggsprut fra KRB. het det autotronic sm4 eller no. 2dyser rett i trykkrøret før innsuget, mapsensor og en hjerne som var justerbar ved forskjellige turtall.. funka helt greit. ligger å støver ned her hvis du er inntresert.

 

Og hvor mye ga du for den spruten? Autronic SM4 er ikke tilleggsprut såvidt jeg veit, men full datasprut til motor som koster en 15000kr...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår