Mr_Q Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 :thumb AUDI: en V6 motor: Koster ca 30 000 å bytte registerreim. må demontere neste hele motoren.Hvis du ikke bytter registerreim, koster det fort 80 000 :volvsmile kan umulig koste 30 laken å bytte regreim. går ikke ann.... Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpotOn Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Kan noen her si meg litt om Audi 80 1992-1995 modell (er vel opp til 95' disse bilene ble laget?)? Er på utkikk etter førstegangsbil, så har vært greit å fått litt erfaringer fra folk som forhåpentligvis har eid en slik. /SpotOn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 kan umulig koste 30 laken å bytte regreim.går ikke ann.... Det er det jeg har hørt av en Audi mekaniker! vet ikke hvilken motor det er. men en V6. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 er nok 2,5tdi v6 det er snakk om. møkkamotor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe ja har sett en audi a6 2,5tdi som står på et verksted som fattern jobber på. Hele fronten var demontert og så rett å slett ikke ut. Er glad jeg ikke er mekanikeren som skrur på den :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Virker som om folk som er veldig pro-Audi eller pro-BMW er mer intressert i status enn i selve bilen, men det er nå bare hattkailln i Opelen sin mening da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Tror du er inne på noe veldig vesentlig der heavybrg. Og 30 laken for regreimskift er slett ikke uvanlig på Audi Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Virker som om folk som er veldig pro-Audi eller pro-BMW er mer intressert i status enn i selve bilen, men det er nå bare hattkailln i Opelen sin mening da :) Jeg er veldig "pro-BMW", og tviler på at jeg får noe særlig status med bilene mine. (Bortsett fra thumbsup fra småunger. :P ) Jeg kjører BMW pga kjøregleden. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Det er det jeg har hørt av en Audi mekaniker!vet ikke hvilken motor det er. men en V6. er nok 2,5tdi v6 det er snakk om. møkkamotor.. Vel å merke, frem til 2004.. Møkkamotor var vell å ta litt hardt i? Har vell litt med kjørestil og vedlikehold. 30,000 for bytte av registerreim.. PISSPREIK! 5000kr i deler (med dagens svindlerpriser) og +/- 10 arbeidstimer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Vel å merke, frem til 2004..Møkkamotor var vell å ta litt hardt i? Har vell litt med kjørestil og vedlikehold. 30,000 for bytte av registerreim.. PISSPREIK! 5000kr i deler (med dagens svindlerpriser) og +/- 10 arbeidstimer.. Møkka motor ja. Hvordan kan ellers en dame på 50 + som har fulgt serviceheftet slavisk siden dag 1 oppleve 4 stk utslitte kamaksler etter litt over 100k A6 med denne motoren er jo en av de bilene IF nekter å gi garanti på Naboen fikk pris på 32000 på sin hos Møller. Gjorde det selv hjemme på gårdsplassen i stedet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Alt dreier seg ikke bare om et jævla firehjulstrekksystem, etter min mening har bmw produsert de peneste modellene, men invendig slår nok audien bmwen, spessielt de rs4 stola ser myyye bedre ut enn m3stolene f.eks. :) Så min konklusjon er: Bmw om sommeren og audi om vintern ;) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg har da aldri eid noe Gloff 3! Har hatt mye rart, inkludert Audi men Gloff 3 blir litt for feminint for min del. :) Virker som at den eneste gleden dere gloffeiere har er å senke bilene mest mulig. Ikke rart de fleste ruster bort da de er heltidsengasjert som skrapebiler for Mesta :D Senking som er livet veit du, ikke sitte på et forum og sutre over hvor miserabelt livet er fordi du valgte feil bilmerke :ratatatat Og baum er obligatorisk, selvfølgelig :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Audi vs. BMW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Er vel en del som blir litt ivrigere på nett enn virkeligheten her ser det ut som (håper i hvertfal det). Selv er eg nok på BMWsiden og det er vel få ting eg liker bedre enn å trekke en Audimann litt hvis eg får sjansen, men alt innenfor rimelighetens grenser. ER vel ikke til å legge skjul på at Audi har en del bilmodeller som er litt artige. OG de har en fordel på nyere modeller at det er litt lettere å f.eks trimme til en fornuftig pris pga turbo osv. Dieselene til VAG er jo kjekke de og. Men det er liksom dette med RWD og FWD som er litt kjedelig da. RWD er i mine øyne ett fremdriftsystem som passer MEG bedre. Liker og bedre designen til BMW (ihvertfall frem til de seneste modellene) enn Audi. Som igjen er en smakssak da. Likte ikke helt at BMW gikk vekk i fra det å ha senter på konsollen vridd mot føreren. Men seter og interiør, det har BMW alltid vært god på i forhold til Audi da. Jevnet seg en del ut de siste årene da. M-modellene til BMW er jo litt utenom resten siden de kjører relativt respektive motoreffekter på sugemotorer. Uansett hvordan vi snur og vender på det, så er det vel biler som er litt over snittet dyre og som har ett godt over snittet omdiskutert rykte og ikke er spesiellt mer driftsikre en en kjedelig japse i samme prisleie. Noe mitt andre favorittmerke og er; Mercedes. Men for å sitere en kamerat av meg sitt ironiske utsagn "eg lika at da e dyrt eg", så får hver mann kjøre den bil de synes passer best for seg. Quattro/iX eller nonQuattro får nå være opp til hver enkelt, for i mine øyne er det ikke mer en 4% av oss som faktisk trenger 4wd til noe som helst. Det er de som bor på steder det snør mye, som trekker hengere på rare plasser eller de som tar den litt ekstra ut når de trimmer.... (noe de færreste av oss gjør) En tankegang som egentlig eleminerer SUVer som kjøretøyklasse; unødvendige drittbiler, men det får være en annen diskusjon... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Dette er vel mer eller mindre en gjentakelse av hva Dekra-listen viste ifjor og.. http://www.klikk.no/motor/bil/article391954.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.