Gjest mathiman Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Driver og setter sammen motoren nå og har noen spørsmål. Er svinghjulet riktig montert nå? Bør jeg bruke mutterbanker på svinghjulsboltene? Går det greit å ha oljerørene sånn? Vil ikke kræsje borti noe, Er originale turbo oljerør. Hva vet folk? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 du har ikke no større bilder eller? er jo moment på boltene til svinhjulet da hvis du er usikker på hvor hardt de skal dras til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Svinghjul står riktig ja, svinghjuls boltene skal ha 70nm om jeg husker riktig i farta, IKKE bruk mutter trekker nei, FY FY! Går helt greit å bruke de oljerøra der ja... Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 har fikset bildene nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 et spørsmål til: På eksosmanifolden er det et stag som skal festes til blokka. Er dette veldig nødvendig ? Får det ikke på plass skjønner dere. Mvh. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 nei, trenger ikke det nei. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Dersom cyl.1 er i ØDP står svinghjulet riktig. Boltene skal sitte med 70NM og husk LOCKTITE Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Svinghjul står riktig ja, svinghjuls boltene skal ha 70nm om jeg husker riktig i farta, IKKE bruk mutter trekker nei, FY FY!Går helt greit å bruke de oljerøra der ja... Why? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Why? Fordi man skal bruke momentnøkkel. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan skru de innat med muttertrekker, men å skru til med muttertrekker er ikke helt bra.. Mitt sitter fortsatt da, men ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg skrudde til det jeg klarte! :P Ta nå og vask motoren før du skrur sammen da mann. Jeg hadde ikke giddet å hive nedi en skitten, oljete motor.... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg