Gå til innhold

ExceL

Bruker
  • Innholdsteller

    590
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ExceL

  • Bursdag 04/01/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    240
  • Biltype (eks Audi)
    VOLVO
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984
  • Yrke eller sivil status
    Skole
  • Motor (eks 1.6)
    B230fk

Contact Methods

  • Bosted
    Nordland

ExceL's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. http://81.191.169.162/pub/volvogodkjenteproduktendringer.pdf
  2. Hei. Er ute på jobb, og tenkte jeg skulle bestille deler til bilen, slik at jeg har de når jeg kommer hjem.. Derfor lurer jeg på om noen her vet dim og gjenger på utgangen til mastersylinderen? Noen som vet, elr kan sjekke? Hadde vært supert i allefall... :D
  3. Takk for hjelpa, men fant sprengskisse på tremec.com, så d ordna seg ;-) Nei, skal bruke hydraulisk utløserlager.. men det jeg hadde var litt for liten dim på..
  4. Hei! Jeg holder på og montere tko600.. men jeg må dreie ned utløserlagerstyringa på kassa, og det jeg lurer på er om jeg bare kan skru den av? Eller er det noen lager eller noe annet jeg må passe på (etc. pakninger, o-ringer)? Noen som vet?
  5. samt man må vente på trykk igjen etter giring, noe som stjeler litt tid nårr den har mye å si.. Så er ikke bare for å være kul at man bruker dump ;)
  6. OT: Noen som har prøvd coiloverne BAK fra pedersens racing? Hvordan er de med tanke på passform, stivhet, fjæringsvei osv? Bolt on? http://www.pedersens-racing.no/bil/Volvo_coilover/
  7. Prøv å koble av lambdaen mens motoren går for å se om det blir noen endring i oppførselen til motoren da.. Er vel når lambda og lmm ryker at motoren hopper over i reservemodus, aka überfet blanding? noen som vet sikkert?
  8. Er det noen som vet om man får kjøre videre hvis man blir stoppet i teknisk og de finner senkesett, ratt og motor som ikke står i vognkortet? Eller blir bilen avskiltet på stedet hvil lissm? Noen som vet?
  9. Ja.. når jeg tenker meg om, så har jeg hatt denne lyden en stund :P Var da jeg skrudde opp til 1 bar den lyden kom.. Hørtes på en måte ut som om det var en fjær som ble strukket ut eller noe slikt ;p regna med at det var wg'n som slet.. :P men ble kvitt lyden nårr jeg begynte å fylle 98okt.. Hørte denne lyden igjen idag nårr jeg testa.. har stilt ned trykket til 1,4 nå på max og hørte ikke noe mer til den.. men tror ikke at wg'n er så stabil at det gjør noe.. Kom helt opp i 1,7 når jeg ga på opp brua ut av byen, og da kom lyden igjen ^^ Satser på at det blir bedre med datasprut, nye dyser og turbo.. Er det noen som vet om man får kjøre videre :cab hvis man blir stoppet i teknisk og de finner senkesett, ratt og motor som ikke står i vognkortet? Eller blir bilen avskiltet på stedet hvil lissm?
  10. Hei! Har nettop lekt meg litt med ladetrykket.. Jeg regner med at jeg må ha tenningsbank nå :P men jeg vet ikke hvordan det høres ut? Er det en spesiell lyd av noe slag? Hva må jeg høre etter lissm? Den lader max 1.5 bar nå, kjører med 98okt, garrett tb0313 snurre, alu cooler og resten orginalt.. er forresten snakk om en fk motor ;)
  11. Ja det er klart.. men er det noen som har erfaringer med tanke på hvor fort dette går? Blir tross alt god kontakt via kjølevannet..
  12. Går litt tregt dette gitt ^^ Noen som har gode turboforslag til 450hk? Tenker det går i banen Garrett elr Turbonetics.. Den skal kunne monteres på 940-grenrøret, og det skal være plass til den mellom motoren og støtdempertårnet ;) Trenger generelt full specliste.. tenker at det blir bestillt fra statene så..
  13. Ok, men jeg kan også borre og gjenge opp ett hull til en liten kobbernippel jeg har liggende.. noen som vet hvordan alu og kobber går overens over tid?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår