Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

-230km/t i spillet var SYKT fort. Føltes som om spillet gikk i dobbel hastighet nesten..

-Alle bilene stuper heftig når man bremser, og oppfører seg merkelig

-Er MYE lettere å rette opp syke sladder enn før (desverre :()

-Testet Rewind funksjonen som jeg IKKE likte.. Fant ut at man har lett for å gjenta seg selv :p..

-Savner turbotrykksmåler..

 

Men mener å huske at jeg ikke ble imponert over demoen til FM2 heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

likte demoen

 

reagerte også på AI sjaførene de ga liksom ikke etter selv på easy... men klarte å få en til å bremse seint... og har aldri spilt et spill der AI'ene faktisk gir etter når du smetter inn på innsiden, så hvis man finner en raskere vei enn raceline så bruk den ;)

 

fikk jo også testet ut replay :D måtte jo se farrarien rulle om og om igjen :)

 

jo loade tiden virket litt lang... mulig jeg ikke klarte å vente lenge nok? hehe

 

kjører kun med abs og bremselinjer... blir å prøve AWD bilene nå

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de synspunktene som folk kommer med her. Ble litt skuffet.

 

Er ikke meningen med en demo å gjøre en enda mer "gira", slik at du nesten ikke klarer å vente på at fullversjonen kommer?

 

Det gjorde ikke demoen for min del i hvertfall.

Men men, uansett et spill som står på SKAL ha lista.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

-Noen som reagerte på AI`en? Kan ikke huske sist jeg nedkjørt på samme måte på 2ern.. Kunne i det minste "pløye" seg vei og bremse sent mot en sving uten og få en bil i ræva..

 

Hvis du er aggresiv mot AI'n så tar den igjen. Og omvendt.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt mye knoting å kjøre med manuell+clutch på joypaden, spesielt å kombinere nedbremsing-clutch-nedgiring før/i sving, men dette er jo beregnet for de som har ratt og pedalsett :) Men helt genialt da, blir skikkelig bra til drifting, lett å få rompa ut ved å clutche, og slippe ut clutchen etter en har satt opp bilen med litt sving, motorbremsingen gjør at rompa på bilen slipper fint :) Litt mindre brutalt enn å dra i brekket for å oppnå det samme. Nå må det handles inn G25 og en recaro-stol innen 24.oktober :)

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok handle jeg og.. Sykla meg en 2mils tur og funderte på hele opplegget nå. Kom frem til at hvis en vil fortsette å ha det gøyalt i fremtiden er vel Forza 3 spillet. Hvis det er så "kjipt" som det virka i demoen faller vel folk tilbake på 2'ern etterhvert, det får så være. Var ikke meninga å tråkke på noens tær her, jeg bare savna respons. Følte liksom ikke at det var MEG som kjørte bilene. Nå har jeg spilt masse demoer før i tida som ikke i det hele tatt representerte det ferdige produktet. Fysikkmessig håper jeg det er tilfelle her :)

 

Forresten, de kunne gjerne slengt med en ekstra bane og mulighet for live.. :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var helt rått syns jeg, mer realistisk bilspill skal man leite lenge etter, fysikkmotoren (selvfølgelig bortsett fra krasjinga), lydene og alt gjør meg bare så gira!!

 

At NOEN av bilene tipper sånn fremover når man bremser er bare realistisk.. Husk at dette bare er fabrikkbiler..

Syns fysikken på dekkene har blitt dritbra!

 

Og clutche ut bilene i svinga og var en helt ny og rå følse!!!

Skulle bare fått noen andre biler i demoen!!

 

Rewind likte jeg godt og, er så jævli når man krasjer helt på slutten av ett løp.. Heldigvis kan man skru det av.

 

EASTER EGG? : Trykker man venstre pil så får man driftepoeng ;)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat ut at der det høres ut som at bila blir slått i stykker like etter start(nedi bakken) så er asfalten sunki sammen og det er en stor sprekk tvers over veien. Men at det skal merkes så hardt stemmer vel ikke helt, tenk seg å kjøre på nurburingen med dette "problemet" :hammer

Det enste jeg egentlig håper blir fiksa til realease er "stivheten" i bila, virka fryktlig stive både på godt og vondt...

Når jeg tenker meg om er bila bare litt for stive, ikke fryktlig ;)

Endret av -€mil-
fundert litt

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt mye knoting å kjøre med manuell+clutch på joypaden' date=' spesielt å kombinere nedbremsing-clutch-nedgiring før/i sving, men dette er jo beregnet for de som har ratt og pedalsett :) Men helt genialt da, blir skikkelig bra til drifting, lett å få rompa ut ved å clutche, og slippe ut clutchen etter en har satt opp bilen med litt sving, motorbremsingen gjør at rompa på bilen slipper fint :) Litt mindre brutalt enn å dra i brekket for å oppnå det samme. Nå må det handles inn G25 og en recaro-stol innen 24.oktober :)[/quote']

 

G25 er ikke kompatibel med Xbox. Det du trenger er Fanatec. ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som hadde høye forventninger sa du?

 

Prøv å kjør litt i motsatt retning av de andre bilene og kræsj litt.. Da får du se at det detter av noen deler :p

 

jeg hadde høye forhåpninger jeg ja...joda att en fanger detter av når man krasjer i 200 skulle jo bare mangle ;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve litt mere for å se om jeg blir litt mere imponert...

det som plager meg mest er att det er jo nesten ikke dekkrøyk..sladding uten dekkrøyk følest sladding feil;)

var ikke meningen jeg skulle slakte spillet.gleder meg fortsatt like mye til spillet kommer i fullversjonen

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå prøvd å drifte Ferrari.. og fy faen så jævlig artig :D

Bruker ratt og manuellgir + clutch.

For å si det sånn.. og komme i 5. gir nedover første nedoverbakken mot den første skikkelig svingen, også inn med clutch, inn med brekk mens man girer ned 2 gir også slippe clutchen og ligge sidelengs rundt med dertil påfølgene clutchsparking er så sinnsykt morro at jeg er mektig imponert. Rattet "vil" også styre rett fram ved hjelp av force feedback så man vet hele tiden hvor rattet skal peke. Sitter også i cockpitview for maks innlevelse.

Bare vent til jeg får bygd og tuna en skikkelig grippy Supra eller no i fullversjonen så kommer jeg til å slite ut et MS ratt i uka tror jeg :D

 

Liker også at bilene har fått mer "tyngde". Dette føles bra i drifting, og ved vanlig racing kan man ligge nærmere og knuffe litt uten at man spinner av banen ved en liten berøring.

Når hele spillet kommer ut er det bare å feie gjennom noen løp å kjøpe seg en RX7, AE86, S14 eller lignende for da skal Fujimi Kaido skrenses.. HARDT! replayvinkla er også meget bra.

 

Jeg likte spillet, med tanke på den SVÆÆÆRT rusha utviklingstida på bare 2 år, som for et så ambisiøst spill er idiotisk kort.

Kunne godt ha tenkt meg at de holdt på et år til med koding, meeeenmen!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, prøvde Porscha nå. Og ta igang med den fra stillestående med manuell clutch er dritvanskelig.. akkurat som det SKAL være på en hardcore racebil. Litt for mye turtall og den bare spinner masse, for lavt og den dauer helt :D

Taka nettopp med porscha.. var artig å sitte inne når man taker

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår