Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette blir gromt. Blir sikkert en god del å få lastet ned og!

Forsåvidt så har jeg visst dette lenge, man får mye info gjennom å lese pitpass-reports hver lørdag.

Håper også at de beholder den samme fysikkmotoren i alle de forskjellige spillmodusene. Hvis ikke er det ikke simulator!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper de prioriterer litt mer forza 3 etter lansering og enn det de gjorde med forza 2!

 

Håper på mange eldre klassikkere enn det som var/kom på forza 2

Bedre stylingmuligheter

at man setter på forza stylingen etter man har valgt hvilket kitt man skal bruke, istedefor org plastikk med forzastylingen

litt mer avansert tuningmuligheter

flere baner (Inkl point to point)

Flere biler såklart

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe av dette er bekreftet fra utvikleren selv, legg også merke til spørsmålstegnet i Gamespot sin overskrift.

 

Dog er det jo lite sannsynlig at MS og Turn10 vil ditche serien etter suksessen til FM2, og de vil trenge en verdig konkurrent til GT5 når den tid kommer.

 

Drift og drag-modus tror jeg vi kan regne med, men jeg håper ikke man blir nødt til å kjøre drift runs for å komme videre i spillet ved noe punkt. Spillet bør være fokusert mot racing, og heller ha drifting-events som en bonus. La meg også slippe å se at det brukes separate fysikkoppsett til forskjellige typer events (som i NFS-serien og GRID). Det blir bare dumt :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gromt. Blir sikkert en god del å få lastet ned og!

Forsåvidt så har jeg visst dette lenge, man får mye info gjennom å lese pitpass-reports hver lørdag.

Håper også at de beholder den samme fysikkmotoren i alle de forskjellige spillmodusene. Hvis ikke er det ikke simulator!

 

Simulator??? forza2 er jo ikke simulator... Jeg har aldri vært borti rwd biler i virkeligheten, som har så ræva handling som de i spillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simulator??? forza2 er jo ikke simulator... Jeg har aldri vært borti rwd biler i virkeligheten, som har så ræva handling som de i spillet...

 

Prøvd å kjøre en ekte bil med joypad i stedet for ratt? Kan jo hende de også hadde oppført seg som bilene i spillet da:D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simulator??? forza2 er jo ikke simulator... Jeg har aldri vært borti rwd biler i virkeligheten, som har så ræva handling som de i spillet...

 

Virkelighet og spill er to helt forskjellige ting. RWD biler i dette spillet er mye bedre enn de i andre spill vil nå jeg si. Du kan jo heller ikke forvente at en RWD bil med 500 hk IKKE spinner. Oppsett har også utrolig mye å si, jeg tror uansett ikke at du skjønte poenget mitt.

 

Jeg håper også på flere klassikere, både fra Europa og fra Japan. Det eneste Turn 10 trenger å gjøre egentlig er å lage baner, bedre grafikk og større muligheter på styling. Mer interessante racingserier hadde også vært bra. Gleder meg stort til drifteevents!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig spinner en rwd med 500hk hvis du vil det, men en rwd med 100hk er værre å få spinn/sladd med, men i spillet så snurrer den så fort man prøver å styre kontra... og jeg kjører selvfølgelig med ratt når jeg spiller bilspill...

Forza er bare en dårlig parodi, i forhold til gran turismo, men det også er langt ifra virkeligheten... Kjører selv drifting, irl, så en viss peiling på hvordan en bil skal oppføre seg, mener jag at jeg har...

 

Så jeg kastet min forza2 cd, og spiller heller gran turismo, eller grid når jeg spiller bilspill.... Men jeg kommer sikkert til å teste forza3 også, i håp om at det har blitt mye bedre, hvis ikke, så går det også i søppla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene i Forza kan være en smule tailhappy med standard setup, men de kan da tunes til å sitte akkurat så godt som man vil at de skal.

I GT4 er det motsatt: vill ploging på alle bilene, og om du skulle få en vogn sidelengs får du noen merkelige overraskelser. Hvorfor tar dekkene plutselig tak når du ligger i 100+ på tvers av kjøreretningen med 800 gamp og full blås?

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelighet og spill er to helt forskjellige ting. RWD biler i dette spillet er mye bedre enn de i andre spill vil nå jeg si. Du kan jo heller ikke forvente at en RWD bil med 500 hk IKKE spinner. Oppsett har også utrolig mye å si, jeg tror uansett ikke at du skjønte poenget mitt.

 

Jeg håper også på flere klassikere, både fra Europa og fra Japan. Det eneste Turn 10 trenger å gjøre egentlig er å lage baner, bedre grafikk og større muligheter på styling. Mer interessante racingserier hadde også vært bra. Gleder meg stort til drifteevents!

 

Enig der ass! han kan ikke ha spilt mye spill, og han må ha stilt bilen helt feil. kjøp deg digg controller på bilene, det hjelper litt :P Men når du ført får hjulspinn, så får du det, selv med Corolla og 180hk, klarte jeg å sladde i 3. giret =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår