lars_b Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Røyka seg en skikkelig bønne tenker jeg, 75000 for den bilen er jo ran på åpen gate. Satser på at ingen er så dumme å kjøper den. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 230 hester med 23 kubikk motor er ikke ille. Får man med lista til frontfangeren til den prisen, tro? neppe, den ligger i garasjen min ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hva er greia bak på kanalen på passasjersiden? Eirik syregrunning, fikk aldri gjort det ferdig, ser ikke ut some han tok bryet med det heller Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hva gav han for bilen når du solgte den til han? //M er en som har hatt den mellom meg og han, tror han her ga 43k Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hvorfor gidder du? Så faktisk på denne her om dagen, og tenkte også at det var noe drøyt. Noen som vet hva som befinner seg under her? Jeg forventer en feit specca bunndel med frisk topp og grom respirator, stødig drivverk, coilovere og bøse bremser til denne prisen, og ikke en sliten b21et med original innmat og "bilsetn"-dempere på kappa originalfjærer. Vet trådstarter noe? :) tipper det sitter en sliten b23et bånndel som enda trenger nye stempelringer ++, ellers var det stort sett bare standar 531 topp, med forsterka topp pakning og kraftigere topp bolter, motronic sprut fra 740, 3 JT eksos er det vel også i den Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 bilen er også en 79 mod, så den har baklykter som går rundt hjørna, er regga seint i 78, forholdsvis bra rustmessig, men alt for dyrt og betale så mye for den, det er ikke noe strøken bil akkurat, fremdeles et prosjekt som er på nøyaktig samma stadium som når jeg ga opp.. lurer på om jeg skal kjøpe meg ny 242, bare nå en 75-78 mod så slipper jeg bli lei pga feil bakende /front i hvertfall :P må bare finnne en som er skikkelig bra og få solgt bmwen til en vettug pris.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 kjenner han som selger. er vel videnkjent for å selge ting han tror er gull Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bilen står i kongsberg. Er vel bilstein rally-dempere såvidt jeg veit!? Trur ikke glenn har gjort stort med bilen siden han kjøpte den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 bilen er også en 79 mod, så den har baklykter som går rundt hjørna, er regga seint i 78, forholdsvis bra rustmessig, men alt for dyrt og betale så mye for den, det er ikke noe strøken bil akkurat, fremdeles et prosjekt som er på nøyaktig samma stadium som når jeg ga opp.. lurer på om jeg skal kjøpe meg ny 242, bare nå en 75-78 mod så slipper jeg bli lei pga feil bakende /front i hvertfall :P må bare finnne en som er skikkelig bra og få solgt bmwen til en vettug pris.. Oi oi oi! Savner du Volvo og 242? ;) Selg kebaben. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bilen står i kongsberg. Er vel bilstein rally-dempere såvidt jeg veit!? Trur ikke glenn har gjort stort med bilen siden han kjøpte den.. da har han bytta etter jeg hadde den, for det satt club sport på den når jeg hadde den Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Oi oi oi! Savner du Volvo og 242? ;) Selg kebaben. har alltid hatt planer om og kjøpe meg ny 242, men dame å unge gjør ikke ting så lett alltid.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 da er det mer praktisk å ha en cab ja? =) Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 da er det mer praktisk å ha en cab ja? =) Kanskje det er derfor damen er sammen med LMS, pga bmw-cab! :spin Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Heftig bil for all del, men kunne vært griet med et motorbilde kanskje når man forlanger 75k for en 78 242. Gøyal tekst hehe. helt enig ! ;) hehe ja den alt for dyr hehe off må le litt av teksten:spin Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Han som skal selge den er jo tydeligvis tilbakestående. Annonsen er bra formulert?! Han har bare lese og skrivevansker. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg