Gå til innhold

Kjøpe girkasse fra protrim, har de peiling?

Ranger emnet


yoyofish

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort akkurat det.

1: De tenkte ikke på om inngående aksel rakk fram til støttelageret i veiva.

 

2: De tenkte ikke på om utløserlageret rakk fram til clutchen. Var 3cm fra så der måtte jeg få laget en spacer.

 

3: Utløserlageret funker til trykkplata men det er bare såvitt. Arbeidsområdet for "fingrene" til trykkplata er 50mm og mindre.

Utløserlageret jeg fikk var til 50mm og større.

 

4: Veldig vanskelige å nå på telefon i etterkant. Der kan de forbedre seg mye.

 

1 og 2 kunne de informert om at de ikke hadde tatt hensyn til, men det fant jeg først ut når kassa var hengt opp under bilen.

 

Mitt tips. Bruk enten Wetterhus ( har prata med han noen ganger, kjempekar) eller som jeg gjør det framover. Gjør det selv.

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handlet noe småtteri av dem for en stund siden, silicon slanger, bensinpumpe osv. tok vel omtrent 2 måneder før jeg fikk alt sammen. deler som de så stort reklamerte for at var under deres egen "alltid på lager" garanti....

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel? jeg har handla masse hos han. ikke hatt noen problemer.

er bare og ringe han hvis det skjer no så ordner det seg som regel. han hjelper til og svarer på spørsmål osv hvis man rigner og lurer på noe og.

eneste "problemet" jeg har hatt er at posten hadde slitt bort adressa på pakka så han fikk den i retur.

han sendte den med nattpost på mandag så hadde jeg den på tirsdag. syntes det er grei service jeg.

klart noen kan jo være uheldige på en eller annen måte men.

det lønner seg og ringe etter arbeidstid da folk er opptatt midt på dagen :)

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår