Milly Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hei hei. Noen som kan hjelpe en jomfru i nød (kremt).. Vindusviskerne har gått fra tre til en hastighet, nemlig superfort. Prøvde å finne motoren yil vindusviskerne i dag, men nei. Søkte litt i forumet her, og så at den skal sitte på høyre side i torpedorommet. Meeeen hva er torpedorommet? Hehehe... Så om noen kunne gitt en grei forklaring på hvor jeg kan finne den og hvordan jeg kanskje får fikset dette, uten å bruke alt for mye faguttykk hadde det vært fint :) Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hmm hadde vert greit med info om bil iallefall.. :) torpedoveggen er den "veggen som skiller motor og slikt i fra kupeen. den veggen som f.eks pedalene er skrudd i. messt sannsynlig ligger viskermotoren under et plasdeksel nedenfor frontruta på bilen din,som kan bli "torpedorommet". i såfall må du bort me dette plastdekselet. kan vere alt fra bryter som er defekt til drit som hindrer motor i å jobbe som den skal til spenningsfall,kortslutning o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milly Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Oooops... Suzuki er merket. Torpedovegg var det ja. Oki, jeg får lete videre i morgen, og sjekke hva det er som er galt der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hvordan suzuki er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hadde hjelpa med info da......hvilken bil, modell, etc. Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg