Gå til innhold

Etterlysning! Mustang Shelby Cobra GT350 Stjålet!!!!

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

kan ikke tenke meg at det er noe annet enn bestilt!

 

men dette virker tynt! dette er IKKE en bil folk som regel stjeler. ikke har du oppgitt hvor det ble stært fra. ikke skilt nr. ingenting

 

CHIP FooOsE!

 

ja jeg finner på dette. du har avslørt meg! TOSK!!!

 

Ble stjålet i Trondheim da den ble stående ute etter den var ferdig på verksted. Og ja det er

akkurat den bilen som er på bildet lenger oppe.

 

og tror dere at det er kun på dette forumet det er lagt inn meldinger om at den ble stjålet?? Politiet og alt i rundt det er selvfølgelig varslet.

 

Trenger kanskje ikke si så mye om hva som er gjort for å finne den her inne?? Er kanskje ikke så intr å offentligjøre ALT!!!!

 

Han som eier den gjør alt han kan for å finne den, og jeg hjelper han med å legge inn en tråd her, så om dere ikke har noe relevent i forhold til det, så la det ligge!!!

 

Ellers; ring 47354031 da!! Om dere ser noe til bilen eller hører noen som skryter litt for mye om et biltyveri

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ganske stille.

 

Vil tro den enten er ute av landet, eller den står i en garasje og venter på roligere tider.

 

Kan være hugget også for alt man vet.

Men håpet lever selvfølgelig enda.

Tviler på at Politiet prioriterer saken særlig heller.

 

Han tar det tungt i allefall

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart om ingen i lokalområdet der bilen ble stjålet har sett noe.

Om noen tilfeldigvis var ute og luftet hunden sin da noen mistenkelige fyrer snoket rundt i området, eller kanskje så når/hvordan bilen ble fjernet fra stedet. Var det andre mistenkelige biler der osv..

 

Vet ikke hva slags område bilen er tatt i, men i Trondheim ser jeg for meg at det helt sikkert bor folk i nærheten av plassen der bilen sto?! Skal godt gjøres at ingen har sett noe, men folk flest bryr seg ikke. De fleste bryr seg bare om seg selv.. Og ser de noen gjøre noe ulovlig vil de ikke bli innblandet.

:( Sånt er trist.

 

Håper bilen kommer til rette igjen, i like god behold! Og jeg er med på å holde utkikk etter den også, langs strekningen Stjørdal-Storlien..

 

Et tips kan være å høre med div transportfirma. Yrkessjåfører er som regel på veien døgnet rundt, og det kan jo hende deres jungeltelegraf kan være til hjelp? På landsbasis til og med.. :)

Taxisjåfører også for den del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vet nok alledere om det..

samt alle amcar klubber i hele norge. så er nok en stor aksjon for å få tilbake bilen.

 

Sjekka nettopp inne på Norsk Mustang club og der står det ingenting. Jeg legger inne den infoen du har pluss det bilde ihvertfall, siden alle Amcar klubbene ikke inneholder Norsk Mustang club ;)

 

Hva er skilt nummeret? Siden den er stjålet så hjeler det å gi ut den informasjonen.

 

*Edit*

Da er det lagt ut på NMC sitt forum også

http://www.norskmustangclub.no/phpbb/viewtopic.php?t=5965

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår