Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

haha! skulle nesten til å si at det var TINA men det var det ikke:)

 

Biring, misunnelig på folk som bruker bila sine?.. Du skla gjerne få sitte på en tur og føle hvordan det er med drag i bilen når du faktisk kjører sirkler også kalt piruetter, fremfor den typiske, oj oj.. jeg spinner rundt i 180graders kast og det skjer ingenting med farta mi type kjøring;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha! skulle nesten til å si at det var TINA men det var det ikke:)

 

Biring, misunnelig på folk som bruker bila sine?.. Du skla gjerne få sitte på en tur og føle hvordan det er med drag i bilen når du faktisk kjører sirkler også kalt piruetter, fremfor den typiske, oj oj.. jeg spinner rundt i 180graders kast og det skjer ingenting med farta mi type kjøring;!)

 

ehm.. jeg bruker bila mine, fekk nye dekk på lørdag, dem er piggfrie etter en kveld...

Var bare noen som mente jeg var missunelig på 200sx-eiere fordi dem bruker bilene sine.

Svarer kort:

 

Da kjenner dere meg ikke!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for det!

 

haha, var ikke deg vi skremte driten ut av når vi rasa i skisenteret på kongsberg på lørdag? var en der med prelude som du har som bare vrente ut fordi vi kom noen biler sidelengs veldig nær den bilen.

 

blei fort borte den bilen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan si det slik at uansett hvor mye du "BRUKER" bilen din tilsvarer det ca tomgangskjøring med bilen min ;)

 

Liket du dytter på har lite å stille opp med ;)

 

Ja, der er vi enige:) skal ha litt fart for å få det på tvers på vinterføre ja...:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

med denne videoen følger det med en oppfordring til biring: bygg diesel merce og still opp i en eller aanna drifting serie..

 

niks, nå bygger jeg "treff/en-gang-i-blant-merce", så har ikke tid eller lyst til noe drifting-diesel-merce-prosjekt+noen andre prosjekter jeg har som står i kø, så da går nok ikke det gitt...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.. jeg bruker bila mine, fekk nye dekk på lørdag, dem er piggfrie etter en kveld...

 

Dæven det var velbrukte penger på piggdekk da skjønner jeg..

Får kjøpe meg piggdekk jeg også vel. Og spinne ut alle FIRE på en kveld. Tipper jeg blir kongen i gjengen da? eller...? :P

 

Uansett...

 

Streetmeet har jeg ikke vært på på år og dag og hadde jo vært gøy om det ble noe igjen. Kan ikke helt se for meg at det blir det nå i vinter men siden de fleste har kjøpt biler dem bare kan kjøre med om sommern :roll: :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven det var velbrukte penger på piggdekk da skjønner jeg..

Får kjøpe meg piggdekk jeg også vel. Og spinne ut alle FIRE på en kveld. Tipper jeg blir kongen i gjengen da? eller...? :P

 

Uansett...

 

Streetmeet har jeg ikke vært på på år og dag og hadde jo vært gøy om det ble noe igjen. Kan ikke helt se for meg at det blir det nå i vinter men siden de fleste har kjøpt biler dem bare kan kjøre med om sommern :roll: :eddie

 

 

når du kjører audi så hjelper det lite hva,hvordan osv du gjør, det hjelper ikke! Men du kan jo være publikum.

 

Skal være enig at det med piggdekka var uhyre dumt, men det koster å ha det morro.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, var ikke deg vi skremte driten ut av når vi rasa i skisenteret på kongsberg på lørdag? var en der med prelude som du har som bare vrente ut fordi vi kom noen biler sidelengs veldig nær den bilen.

 

blei fort borte den bilen.

 

Da gjorde jeg isåfall noe ulovlig for på lørdag drakk jeg. Så var nok ikke meg.. Ja, nå var du kul. Du kan sladde! Woho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjorde jeg isåfall noe ulovlig for på lørdag drakk jeg. Så var nok ikke meg.. Ja, nå var du kul. Du kan sladde! Woho..

 

ehhhm, for det første, skaff deg et liv. For det andre er det morro på tvers i rimelig grei fart med fullt rattutslag forbi en bedrevitende,som nesten gjør i buksa når det er glatt...han stakk rimelig fort!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår